מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שרפרף במבוק רבודה

Kala

שרפרף במבוק רבודה קאלה, שרפרף עשוי במבוק למינציה עם מנגנון נשלף בציר המרכזי. כשהוא לוקח את מבנה המטרייה של נייר-שמן כהשראתו, רצועת הבמבוק למינציה הייתה אפויה בחום ומתקן מהדק בתבנית העץ שהתכופפה לכדי צורה, מראה את הפשטות והמקסימה המזרחית שלה. באופן מעניין את האלסטיות של מבנה במבוק למינציה מעוצב והמנגנון הנשלף בציר המרכזי, אחד ימצא אינטראקציה כשישב על שרפרף קאלה, הוא יירד קל וחלק, וכאשר אחד יעמוד משרפרף קאלה, הוא יעלה בחזרה למקומו. .

משחק אימוני נשימה

P Y Lung

משחק אימוני נשימה הוא עיצוב מכשירים דמוי צעצוע לכל הגילאים כך שכולם ייהנו מאימוני נשימה רגילים כדי לשפר את יכולת הריאה על ידי פיצוץ הכדור לעבור דרך מסילות עם נקודות ביקורת שונות בשליטה על שאיפה ונשיפת האוויר. הרצועות מגיעות במודולים שונים, גמישים להחלפה. מבנה מנגנון מגנטי שתוכנן בונה הנשימה המספק התאמה להתאמה למצב הנשימה של האדם.

ערכת רהיטים

ChuangHua Tracery

ערכת רהיטים ChuangHua Tracer מתאים לתקופת בית, חלל מסחרי, מלון או סטודיו שעיקרו נוצר בהשראת ChuangHua, תבנית סורגי החלונות הסיניים. השתמשו בטכנולוגיית כיפוף ממתכת וציפוי צבע אבקה בצבע אדמדם עז ועוטה בלבן טהור שהאיר את המראה החגיגי שלה, והופך אותם לחופשי מהדימוי המתכתי של קשה, קר וכבד. פשוט אסתטי נקי ומסודר בצורתו המבנית מעוצב, כאשר האור עובר דרך דפוס התובלה של חיתוך הלייזר, הצל המוקרן על הקיר והרצפה שמסביב ומראה הצצה ליופי.

צעצוע למידה חינוכית

GrowForest

צעצוע למידה חינוכית עזרה לילדים להבין את יעדי פיתוח בר-קיימא של החיים ביבשה, הגנה, שימור ושיקום ייעור. עצים מודלים זהים למין עץ מקומי בטייוואן של שיטה, ארז קטורת, טוצ'יגי, אשוח טייוואן, עץ קמפור ואשוח אסייתי. מגע חם במרקם עץ, הניחוח הייחודי של כל מיני עצים, ושטח הגובה עבור מיני עצים שונים. ספר סיפור מאויר עוזר להעמיק בילדים שורשים עם המושג שימור יער, ללמוד הבדלים בין מיני עצים מטאיוואן, להביא את מושג יערות השימור לספר התמונות.

קפלה לחתונה

Cloud of Luster

קפלה לחתונה ענן הברק הוא קפלה לחתונה שנמצאת בתוך אולם טקסי חתונה בעיר הימג'י, יפן. העיצוב מנסה לתרגם את רוח טקס החתונה המודרני למרחב פיזי. הקפלה לבנה כולה, צורת ענן עטופה כמעט כולה בזכוכית מעוקלת הפותחת אותה לגינה וסביבתה. העמודים ממוקמים בבירה היפרבולית כמו ראשים המחברים אותם בצורה חלקה לתקרה המינימליסטית. סמל הקפלה בצד האגן הוא עקומה היפרבולית המאפשרת למבנה כולו להראות כאילו הוא צף על המים ולהדגיש את קלילותו.

חלוקת בית מרקחת

The Cutting Edge

חלוקת בית מרקחת קצה החיתוך הוא בית מרקחת מחלק הקשור לבית החולים הכללי דאיייצ'י השכן בעיר הימג'י, יפן. בסוג זה של בתי מרקחת אין ללקוח גישה ישירה למוצרים כמו בסוג הקמעונאי; במקום זאת, התרופות שלו יוכנו בחצר האחורית על ידי רוקח לאחר הצגת מרשם רפואי. בניין חדש זה נועד לקדם את דמותו של בית החולים על ידי הצגת דימוי חד-הייטק בהתאם לטכנולוגיה רפואית מתקדמת. התוצאה היא חלל לבן מינימליסטי אך פונקציונלי לחלוטין.

ראיון עיצובי של היום

ראיונות עם מעצבים מפורסמים בעולם.

קרא את הראיונות והשיחות האחרונים בנושא עיצוב, יצירתיות וחדשנות בין עיתונאי עיצוב למעצבים, אמנים ואדריכלים מפורסמים בעולם. צפו בפרויקטים העדכניים ביותר ועיצובים עטורי פרסים של מעצבים מפורסמים, אמנים, אדריכלים ומחדשים. גלה תובנות חדשות על יצירתיות, חדשנות, אומנויות, עיצוב ואדריכלות. למדו על תהליכי עיצוב של מעצבים גדולים.