מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
דיור מרובה יחידות

Best in Black

דיור מרובה יחידות Best in Black הוא פרויקט שמטרתו ליצור בניין מגורים מסוג חדש. עיצוב הפנים של הדירות מייצג מפגש עיצוב תעשייתי באדריכלות מקסיקנית, החומרים שנבחרו אמורים להקרין תחושה של פליאה בשטחים ציבוריים ומראה חם לדירות, זאת בניגוד לחזית נקייה ומפוכחת. ארבע החזיתות מקבלות השראה בבירור במיקום אקראי של צורות המשחק טטריס היוצרות את קירות המבנה וחלונותיו ויוצרות אווירה מוארת המייצרת נוחות למשתמש.

פסנתר היברידי יוקרתי

Exxeo

פסנתר היברידי יוקרתי EXXEO הוא פסנתר היברידי אלגנטי לחללים עכשוויים. הצורה הייחודית שלו מגלמת את האיחוד התלת מימדי של גלי קול. לקוחות יכולים להתאים אישית את הפסנתר שלהם באופן מלא להרמוניה עם סביבתו כיצירת אמנות דקורטיבית. פסנתר היי-טק זה עשוי מחומרים אקזוטיים כמו סיבי פחמן, עור רכב מובחר ואלומיניום בכלי תעופה וחלל. מערכת רמקולים לטאבלט מתקדם; משחזר את הטווח הדינמי הרחב של הפסנתרים הגדולים באמצעות מערכת הקול של 200 וואט, 9 רמקולים. הסוללה המובנית הייעודית שלה מאפשרת לפסנתר להופיע עד 20 שעות בטעינה יחידה.

בית מכירה

Zhonghe Kechuang

בית מכירה פרויקט זה רודף את העומק והדיוק של החומר, הטכנולוגיה והחלל, ומדגיש את שלמות הפונקציה, המבנה והצורה. באמצעות השילוב של אפקט תאורה וחומרים חדשים כדי להוות את האלמנטים האסתטיים הטובים ביותר, להשיג את המטרה של עיצוב חדשני, לתת לאנשים תחושה בלתי מוגבלת של כיבוד טכנולוגי.

בית מגורים

Casa Lupita

בית מגורים קאסה לופיטה מחווה ארכיטקטורה קולוניאלית קלאסית של מרידה, מקסיקו ושכונותיה ההיסטוריות. פרויקט זה כלל שחזור הקזונה שנחשב לאתר מורשת כמו גם אדריכלות, פנים, ריהוט ועיצוב נוף. הנחת היסוד הרעיונית של הפרויקט היא צירוף הארכיטקטורה הקולוניאלית והעכשווית.

גן ילדים Cifi סופגניות

CIFI Donut

גן ילדים Cifi סופגניות גן הילדים סופגניות CIFI קשור ליישוב מגורים. על מנת ליצור מקום פעילות חינוך לגיל הרך המשלב יכולת יכולת ויופי, הוא מנסה לשלב בין שטח המכירה לבין מרחב החינוך. באמצעות מבנה הטבעת המקשר בין החללים התלת מימדיים, הבניין והנוף משולבים בצורה הרמונית ויוצרים מקום פעילות מלא כיף וחינוכי.

משקאות חריפים

GuJingGong

משקאות חריפים סיפורי התרבות שהועברו על ידי האנשים מוצגים על גבי האריזה, ודפוסי שתיית הדרקון נמשכים בקפידה. הדרקון מכובד בסין ומסמל שמחה. באיור, הדרקון יוצא לשתות. מכיוון שהוא נמשך על ידי יין, הוא מרחף סביב בקבוק היין, ומוסיף אלמנטים מסורתיים כמו שיאנגיון, ארמון, הר ונהר, מה שמאשר את האגדה של יין מחווה גוג'ינג. לאחר פתיחת הקופסה תהיה שכבה של נייר קלפים עם איורים בכדי לגרום לתיבה להיות אפקט התצוגה הכולל לאחר הפתיחה.

מעצב היום

מיטב המעצבים, האמנים והאדריכלים הטובים בעולם.

עיצוב טוב ראוי להכרה רבה. בכל יום אנו שמחים להציג מעצבים מדהימים היוצרים עיצובים מקוריים וחדשניים, ארכיטקטורה מדהימה, אופנה מסוגננת וגרפיקה יצירתית. היום אנו מציגים בפניכם את אחד המעצבים הגדולים בעולם. בדוק עוד היום תיק עבודות עטור פרסים וקבל את ההשראה היומיומית שלך לעיצוב.