מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב Ui

Moulin Rouge

עיצוב Ui פרויקט זה מיועד לאנשים שרוצים לקשט את הטלפון הסלולרי שלהם עם נושא Moulin Rouge למרות שהם מעולם לא ביקרו במולין רוז 'בפריס. המטרה העיקרית היא להציע חוויה דיגיטלית משופרת וכל הגורמים העיצוביים הם לדמיין את מצב הרוח של מולן רוז '. צרכנים יכולים להתאים אישית הגדרות קבועות מראש וסמלים במועדפים שלהם באמצעות ברז פשוט על המסך.

בית ספר בינלאומי

Gearing

בית ספר בינלאומי צורת המעגל הרעיוני של בית הספר הבינלאומי לדרצן מסמלת הגנה, אחדות וקהילה. הפונקציות השונות מופיעות כמו הילוכים מחוברים, ביתנים על חוט המסודר על קשת. פיצול החלל יוצר מגוון אזורים קהילתיים בין הכיתות. חווית המרחב הרומנית והנוכחות המתמדת של הטבע עוזרים לתלמידים לחשוב חשיבה יצירתית ולהביע את רעיונותיהם. השבילים המובילים לגנים החינוכיים מחוץ לאתר והיער משלימים את תפיסת המעגל ויוצרים מעבר מרגש בין הסביבה הבנויה והטבעית.

מגורים פרטיים

House L019

מגורים פרטיים בבית כולו נעשה שימוש במושג חומר וצבע פשוט אך מתוחכם. קירות לבנים, רצפות עץ אלון ואבן גיר מקומית לחדרי אמבטיה וארובות. הפרטים המעוצבים המדויקים יוצרים אווירה של יוקרה רגישה. נופים מורכבים בדיוק קובעים את חלל המגורים הצף בצורת L.

התקנת פנס

Linear Flora

התקנת פנס פלורה ליניארית היא בהשראת המספר "שלוש" מהבוגנוויליה, הפרח של מחוז פינגונג. מלבד שלושת עלי הכותרת של בוגנוויליה שנראו מתחת ליצירות האמנות, ניתן היה להבחין בווריאציות ובכפולות של שלוש בהיבטים שונים. לרגל חגיגות 30 שנה לפסטיבל הפנסים של טייוואן, אמן עיצוב התאורה ריי טנג פאי הוזמן על ידי מחלקת לענייני תרבות במחוז פינג-טונג ליצור פנס לא שגרתי, השילוב הייחודי של צורה וטכנולוגיה, והעביר מסר לשינוי מורשת הפסטיבל. וחיבורו לעתיד.

אור הסביבה

25 Nano

אור הסביבה 25 ננו הוא מכשיר אור אמנותי לייצוג חלוף-חלוף וקביעות, לידה ומוות. בעבודה עם Spring Pool Glass Industrial Co., LTD, אשר חזונה הוא בניית לולאה למחזור זכוכית שיטתית לעתיד בר-קיימא, 25 ננו בחרה בבועה השברירית יחסית כמדיום בניגוד לזכוכית מוצקה כדי לגלם את הרעיון. בכלי האור מנצנץ דרך מחזורי החיים של הבועה, מקרין צבע וצללים דמויי קשת לסביבה ויוצר אווירה חלומית סביב המשתמש.

תאורת משימות

Linear

תאורת משימות טכניקת כיפוף הצינורות של אור ליניארי משמשת רבות לייצור חלקי רכב. הקו הזוויתי הנוזלי מתממש על ידי בקרת דיוק של היצרן הטייוואני, ובכך יש את החומר המינימלי לבניית הקו האור ליניארי במשקל קל, חזק ונייד; אידיאלי להאיר כל פנים מודרני. זה מיישם שבבי LED עם עמעום מגע ללא הבהוב, עם פונקציית זיכרון המופעלת בעוצמת הקול הקודמת. משימה לינארית נועדה להרכבה בקלות על ידי המשתמש, מורכבת מחומר לא רעיל ומגיעה עם אריזה שטוחה; עושה כמיטב יכולתו כדי להפחית את ההשפעה על הסביבה.