מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
התקנת נושא

Dancing Cubes

התקנת נושא עיצוב זה מקיים אינטראקציה עם הנושא המוצג על ידי מודולים. עמדת נושא זו מיועדת עם מנגנון מורחב עצמי לחיבור שש קוביות או יותר ליחידה בקנה מידה מוגדלת בשלושה כיוונים בניצב. תצורת הטופס החינמית עם חריצים הופכת את החיבור לדומה לריקודים שזורים זה בזה. סידור החורים הקטנים יוצר מבנה של התאמה לנושא עם חלקים ליניאריים.

אור השולחן

Moon

אור השולחן אור זה ממלא תפקיד פעיל בליווי אנשים בחלל עבודה מהבוקר עד הלילה. זה תוכנן תוך התחשבות בסביבת עבודה של אנשים. ניתן לחבר את החוט למחשב נייד או לבנק חשמל. צורת הירח הייתה עשויה משלושת רבעים מעגל כאייקון עולה מתמונת השטח העשויה מסגרת אל חלד. תבנית פני הירח מזכירה את מדריך הנחיתה בפרויקט חלל. התפאורה נראית כמו פסל באור יום ומתקן קליל שמנחם את מתוח העבודה בלילה.

אור

Louvre

אור אור הלובר הוא מנורת שולחן אינטראקטיבית בהשראת אור השמש של הקיץ היווני העוברת בקלות מתריסים סגורים דרך לוברס. זה מורכב מ 20 טבעות, 6 של פקק ו 14 של פרספקס, המשנים סדר בדרך שובבה כדי לשנות את הדיפוזיה, הנפח ואת האסתטיקה הסופית של האור על פי העדפות וצרכי המשתמשים. אור עובר בחומר וגורם להתפשטות, כך שאף צללים לא מופיעים על עצמו ולא על המשטחים סביבו. טבעות בגבהים שונים מעניקות אפשרות לשילובים אינסופיים, התאמה אישית בטוחה ושליטה מוחלטת על האור.

עיצוב בגדים

Sidharth kumar

עיצוב בגדים NS GAIA היא תווית בגדי נשים עכשווית שמקורה מניו דלהי העשירה בטכניקות עיצוב וטקסטיל ייחודיים. המותג הוא תומך גדול בייצור מודע וכל מה שקשור לרכיבה על אופניים ומיחזור. החשיבות של גורם זה באה לידי ביטוי בעמודי השמות, ה- 'N' ו- 'S' ב- NS GAIA העומדים על טבע וקיימות. הגישה של NS GAIA היא "פחות זה יותר". התווית ממלאת חלק פעיל בתנועת האופנה האיטית בכך שהיא מבטיחה שההשפעה הסביבתית היא מינימלית.

ארכיטקטורה לשימוש מעורב

Shan Shui Plaza

ארכיטקטורה לשימוש מעורב הפרויקט ממוקם בעיר ההיסטורית שיאן, בין מרכז העסקים לנהר TaoHuaTan, ומטרתו לא רק לקשר בין העבר להווה, אלא גם עירוני וטבע. בהשראת הסיפור הסיני באביב פורח אפרסק, הפרויקט מציע מקום מגורים ועבודה גן עדן על ידי מתן יחס קרוב לטבע. בתרבות הסינית, הפילוסופיה של מי ההרים (שאן שואי) מחזיקה במשמעות חיונית של הקשר בין האדם לטבע, ובכך על ידי ניצול הנוף המימי של האתר, הפרויקט מציע חללים המשקפים את הפילוסופיה של שאן שואי בעיר.

זהות ארגונית

film festival

זהות ארגונית "קולנוע, אהוי" היה הסיסמה למהדורה השנייה של פסטיבל הקולנוע האירופי בקובה. זהו חלק ממושג עיצוב המתמקד בנסיעות כדרך לחיבור בין תרבויות. העיצוב מעורר את מסעה של ספינת שייט הנוסעת מאירופה להוואנה עמוסה בסרטים. עיצוב ההזמנות והכרטיסים לפסטיבל נוצר בהשראת דרכונים ומעילי עלייה למטוס המשמשים מטיילים ברחבי העולם כיום. הרעיון לטייל בסרטים מעודד את הציבור להיות פתוח וסקרן לגבי חילופי תרבות.