מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מכשיר להמרה לחינוך

Pupil 108

מכשיר להמרה לחינוך תלמיד 108: המכשיר הניתן להמרה במחיר סביר של Windows 8 לחינוך. ממשק חדש וחוויה חדשה לחלוטין בלימוד. התלמיד 108 משתרך על עולמות הטאבלט והמחשבים הניידים, כשהוא עובר בין השניים, לקבלת ביצועים משופרים בחינוך. Windows 8 פותח אפשרויות למידה חדשות, ומאפשר לתלמידים לנצל את מלוא התכונה של מסך המגע ואת אינספור האפליקציות. חלק מפתרונות Intel® חינוך, תלמיד 108 הוא הפיתרון הזול ביותר והמתאים ביותר לכיתות ברחבי העולם.

שולחן אוכל

Chromosome X

שולחן אוכל שולחן אוכל המיועד לספק מקומות ישיבה לשמונה אנשים, העוסקים בסיבוב חצים. החלק העליון הוא X מופשט, עשוי משני חלקים שונים המודגשים על ידי קו עמוק, ואילו אותו X מופשט משתקף על הרצפה עם מבנה הבסיס. המבנה הלבן עשוי משלושה חלקים שונים להרכבה והובלה קלה. יתר על כן, הניגודיות של פורניר הטיק של החלק העליון ולבן לבסיס נבחרה להבהרת החלק התחתון תוך מתן דגש רב יותר על החלק המעוצב בצורה לא סדירה, ובכך נותנת רמז לאינטראקציה שונה בין המשתמשים.

התקנה אופטית

Opx2

התקנה אופטית Opx2 הוא התקנה אופטית הבוחנת קשר סימביוטי בין הטבע לטכנולוגיה. מערכת יחסים בה דפוסים, חזרה וקצב מתארים הן תצורות טבעיות והן פעולות של תהליכי מחשוב. הגיאומטריה הבלעדית של ההתקנות, אטימות רגעית ו / או צפיפות דומים לתופעה של נהיגה בשדה תירס או מוסברים בטכנולוגיה תוך התבוננות בקוד בינארי. Opx2 בונה גיאומטריה מורכבת ומאתגרת את תפיסת הנפח והחלל.

מכשיר נתיק לחינוך

Unite 401

מכשיר נתיק לחינוך התאחדו 401: הצמד המושלם לחינוך. בואו נדבר על עבודת צוות. עם עיצוב רב-תכליתי של 2-ב -1, Unite 401 הוא מכשיר הסטודנטים האידיאלי לסביבות למידה שיתופיות. השילוב של טאבלט ומחברת מספק את הפיתרון הסלולרי החזק ביותר לחינוך, המועצם על ידי תכנון בטוח של mgseries במחיר החכם ביותר.

בקנה מידה קטן במשרד

Conceptual Minimalism

בקנה מידה קטן במשרד עיצוב הפנים מפוספס למינימליזם אסתטי ועם זאת לא פונקציונאלי. חלל התוכנית הפתוחה מודגש על ידי קווים נקיים, פתחים מזוגגים גדולים המאפשרים פנימה של אור יום טבעי ומאפשרים קו ומישור להפוך לאלמנטים מבניים ואסתטיים בסיסיים. היעדר זוויות ישרות קבע את הצורך לאמץ מבט דינאמי יותר של החלל, ואילו הבחירה בפלטת צבעים בהירה בשילוב עם חומר וטקסטורה מגוונת מאפשרת אחדות מרחב ותפקוד. גימורי בטון לא גמורים מתנשאים אל הקירות כדי להוסיף ניגודיות בין לבן-רך לאפור-גס.

גן

Tiger Glen Garden

גן גן טייגר גלן הוא גן התבוננות שנבנה באגף החדש של מוזיאון ג'ונסון לאמנות. הוא נוצר בהשראת משל סיני, שנקרא "שלוש צחוקיו של הנמר גלן", בו שלושה גברים מתגברים על ההבדלים העדתיים שלהם כדי למצוא אחדות של חברות. הגן תוכנן בסגנון גס יותר הנקרא karesansui ביפנית בו נוצר דימוי של הטבע עם סידור של אבנים.