מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אריזה

Oink

אריזה כדי להבטיח את נראות השוק של הלקוח, נבחר מראה ותחושה שובבים. גישה זו מסמלת את כל איכויות המותג, מקורי, טעים, מסורתי ומקומי. המטרה העיקרית של שימוש באריזות מוצרים חדשות הייתה להציג ללקוחות את הסיפור מאחורי גידול חזירים שחורים וייצור מעדני בשר מסורתיים באיכות הגבוהה ביותר. נוצרו סט איורים בטכניקת חיתוך לינו המציגים אומנות. האיורים עצמם מציגים אותנטיות ודוחקים בלקוח לחשוב על מוצרי Oink, הטעם והמרקם שלהם.

מנשא לחיות מחמד

Pawspal

מנשא לחיות מחמד מנשא Pawspal לחיות מחמד יחסוך באנרגיה ויעזור לבעלים של חיית המחמד לספק במהירות. עבור קונספט עיצובי מנשא Pawspal לחיות מחמד בהשראת מעבורת החלל אשר הם יכולים לקחת את חיות המחמד המקסימות שלהם לכל מקום שהם רוצים. ואם יש להם עוד חיית מחמד אחת, הם יכולים למקם עוד אחת למעלה ולצמוד לגלגלים בתחתית כדי למשוך מנשאים. חוץ מזה Pawspal עיצבה עם מאוורר אוורור פנימי נוח עבור חיות מחמד וקל לטעון אותו עם USB C.

משרד מכירות

Ice Cave

משרד מכירות מערת הקרח הוא אולם תצוגה ללקוח שהיה צריך חלל באיכות ייחודית. בינתיים, מסוגל להציג מאפיינים שונים של פרויקט העין בטהרן. בהתאם לתפקוד הפרויקט, אווירה אטרקטיבית אך ניטרלית להצגת החפצים והאירועים לפי הצורך. שימוש בהיגיון משטח מינימלי היה הרעיון העיצובי. משטח רשת משולב פרוש על פני כל החלל. החלל הנדרש לשימושים שונים נוצר על סמך כוחות זרים בכיוון למעלה ולמטה המופעלים על פני השטח. לייצור, משטח זה חולק ל-329 לוחות.

חנות קמעונאית

Atelier Intimo Flagship

חנות קמעונאית העולם שלנו נפגע מווירוס חסר תקדים בשנת 2020. ספינת הדגל הראשונה של Atelier Intimo שעוצבה על ידי O and O Studio שואבת השראה מהרעיון של Rebirth of the Charched Earth, מה שמרמז על שילוב כוח הריפוי של הטבע שנותן לאנושות תקווה חדשה. בעוד שחלל דרמטי נוצר המאפשר למבקרים לבלות רגעים בדמיונות ובפנטזיות בזמן ובמרחב שכאלה, נוצרת גם סדרה של מיצבים אמנותיים כדי להדגים במלואם את המאפיינים האמיתיים של המותג. ספינת הדגל אינה שטח קמעונאי רגיל, היא שלב ההופעה של Atelier Intimo.

קופסת נעלי ספורט

BSTN Raffle

קופסת נעלי ספורט המשימה הייתה לעצב ולייצר דמות אקשן לנעל נייקי. מכיוון שהנעל הזו משלבת עיצוב עור נחש לבן עם אלמנטים ירוקים עזים, היה ברור שדמות האקשן תהיה מעוותת. מעצבים שרטטו ויעלו את הדמות בזמן קצר מאוד כדמות אקשן בסגנון גיבורי הפעולה הידועים. אחר כך עיצבו קומיקס קטן עם סיפור והפיקו את הדמות הזו בהדפסת תלת מימד באריזה איכותית.

תמיכת מסעות פרסום ומכירות

Target

תמיכת מסעות פרסום ומכירות בשנת 2020 משיקה Brainartist קמפיין חוצה מדיה עבור הלקוח Steitz Secura לרכישת לקוחות חדשים: עם מסר אינדיבידואלי ביותר כקמפיין פוסטרים ממוקד קרוב ככל האפשר לשערי לקוחות פוטנציאליים ודיוור פרטני עם הנעל התואמת מבית האוסף הנוכחי. הנמען מקבל את המקביל התואם כאשר הוא או היא קובעים פגישה עם כוח המכירות. מטרת הקמפיין הייתה להעלות את Steitz Secura ואת חברת "ההתאמה" כזוג מושלם. Brainartist פיתח את הקמפיין המוצלח מאוד.