מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אמנות

Supplement of Original

אמנות ורידים לבנים באבני נהר מובילים לדפוסים אקראיים על המשטחים. הבחירה באבני נהר מסוימות וסידורן הופך את הדפוסים הללו לסמלים, בצורה של אותיות לטיניות. כך נוצרים מילים ומשפטים כאשר אבנים נמצאות במיקום הנכון אחת ליד השנייה. שפה ותקשורת עולות והסימנים שלהן הופכים לתוספת למה שכבר יש.

זהות ויזואלית

Imagine

זהות ויזואלית המטרה הייתה להשתמש בצורות, צבעים וטכניקת עיצוב בהשראת תנוחות יוגה. עיצוב פנים ומרכז באלגנטיות, ומציע למבקרים חוויה שלווה לחידוש האנרגיה שלהם. לכן עיצוב הלוגו, המדיה המקוונת, האלמנטים הגרפיים והאריזה פעלו בהתאם ליחס הזהב כדי להיות בעל זהות ויזואלית מושלמת כצפוי לעזור למבקרי המרכז לחוות חוויה נהדרת של תקשורת באמצעות אמנות ועיצוב המרכז. המעצבת גילמה את חווית המדיטציה והיוגה בעיצוב.

קולב בגדים

Linap

קולב בגדים מתלה בגדים אלגנטי זה נותן פתרונות לכמה מהבעיות הגדולות ביותר – הקושי בהכנסת בגדים עם צווארון צר, קושי בתליית תחתונים ועמידות. ההשראה לעיצוב הגיעה מהאטב, שהוא רציף ועמיד, והעיצוב הסופי ובחירת החומר נבעו מהפתרונות לבעיות אלו. התוצאה היא מוצר נהדר המקל על חיי היומיום של משתמש הקצה וגם אביזר נחמד של חנות בוטיק.

מגורים

House of Tubes

מגורים הפרויקט הוא מיזוג של שני מבנים, נטוש משנות ה-70 עם המבנה מהעידן הנוכחי והאלמנט שנועד לאחד אותם הוא הבריכה. מדובר בפרויקט בעל שני שימושים עיקריים, הראשון למגורים למשפחה בת 5 נפשות, השני כמוזיאון לאמנות, עם שטחים רחבים וקירות גבוהים לקלוט יותר מ-300 איש. העיצוב מעתיק את צורת ההר האחורי, ההר האייקוני של העיר. רק 3 גימורים עם גוונים בהירים משמשים בפרויקט כדי לגרום לחללים לזרוח דרך האור הטבעי המוקרן על הקירות, הרצפות והתקרות.

שולחן קפה

Sankao

שולחן קפה שולחן קפה Sankao, "שלושה פרצופים" ביפנית, הוא רהיט אלגנטי שנועד להפוך לדמות חשובה של כל חלל סלון מודרני. Sankao מבוסס על תפיסה אבולוציונית, אשר גדלים ומתפתחים כיצור חי. בחירת החומר יכולה להיות רק עץ מלא ממטעים ברי קיימא. שולחן קפה Sankao משלב באופן שווה את טכנולוגיית הייצור הגבוהה ביותר עם אומנות מסורתית, מה שהופך כל פריט לייחודי. Sankao זמין בסוגי עץ מלא שונים כגון אירוקו, אלון או אפר.

אוזניות Tws

PaMu Nano

אוזניות Tws PaMu Nano מפתחת אוזניות "בלתי נראות באוזן" המותאמות למשתמשים צעירים ומתאימות לתרחישים נוספים. העיצוב מבוסס על אופטימיזציה של נתוני אוזניים של יותר מ-5,000 משתמשים, ולבסוף מבטיח שרוב האוזניים יהיו נוחות כאשר לובשים אותן, גם בזמן שכיבה על הצד. פני השטח של מארז הטעינה משתמשים בבד אלסטי מיוחד כדי להסתיר את נורית החיווי דרך טכנולוגיית האריזה המשולבת. יניקה מגנטית עוזרת לתפעול קל. BT5.0 מפשט את הפעולה תוך שמירה על חיבור מהיר ויציב, ו-aptX codec מבטיח איכות צליל גבוהה יותר. IPX6 עמידות במים.