מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
פוסטר הסרט

Mosaic Portrait

פוסטר הסרט סרט האמנות "דיוקן פסיפס" שוחרר ככרזת קונספט. זה בעיקר מגולל את סיפורה של ילדה שהותקפה מינית. לבן בדרך כלל יש את המטאפורה של המוות וסמל הצניעות. הכרזה הזו בוחרת להסתיר את המסר של "מוות" מאחורי מצבה השקט והעדין של הילדה, כדי להדגיש את הרגש החזק יותר שמאחורי השקט. במקביל, המעצב שילב בתמונה אלמנטים אמנותיים וסמלים מרמזים, מה שגרם לחשיבה וחקירה נרחבים יותר של עבודות קולנוע.

חגורת כביסה בתוך הבית

Brooklyn Laundreel

חגורת כביסה בתוך הבית זוהי חגורת כביסה לשימוש פנים. גוף קומפקטי שהוא קטן יותר מהכריכה היפנית נראה כמו סרט קלטת, גימור חלק ללא בורג על פני השטח. חגורה באורך 4 מ 'כוללת 29 חורים, כל חור יכול לשמור ולהחזיק קולב מעילים ללא ספסות כביסה, הוא עובד לייבוש מהיר. החגורה עשויה מפוליאוריטן אנטי-בקטריאלי ואנטי-עובש, חומר בטוח, נקי וחזק. עומס מקסימאלי הוא 15 ק"ג. 2 יחידות וו וגוף סיבובי מאפשרים שימוש מרובה דרך. קטן ופשוט, אבל זה שימושי מאוד לכביסה בתוך הבית. הפעלה קלה והתקנה חכמה יתאימו לכל סוגי החדרים.

בית חולים

Warm Transparency

בית חולים באופן קונבנציונאלי, בית חולים נוטה להיות חלל בעל צבע טבעי או חומר ירוד בגלל חומר מבנה מלאכותי כדי לשפר את התפקוד ואת היעילות. לכן חולים מרגישים שהם נפרדים מחיי היומיום שלהם. יש לקחת בחשבון סביבה נוחה בה מטופלים יכולים לבלות ומשוחררים ממתח. אדריכלי TSC מספקים חלל פתוח ונוח על ידי קביעת חלל תקרה פתוח בצורת L ואת המרזבים הגדולים על ידי שימוש בשפע של חומר עץ. השקיפות החמה של ארכיטקטורה זו מחברת בין אנשים לשירותים רפואיים.

עגילים

Van Gogh

עגילים עגילים בהשראת עץ השקד בפריחה שצוירו על ידי ואן גוך. עדינות הענפים משוחזרת על ידי שרשראות עדינות מסוג קרטייה שכמו הענפים מתנדנדות עם הרוח. הגוונים השונים של אבני החן השונות, כמעט לבן עד ורוד עז יותר, מייצגים את גוני הפרחים. אשכול הפרחים הפורחים מיוצג באבני חיתוך שונות. מיוצר בזהב 18 קראט, יהלומים ורודים, מורגניטים, ספיר ורוד וטורמינות ורודות. גימור מלוטש ומרקם. קל במיוחד ועם התאמה מושלמת. זו הגעתו של האביב בצורת תכשיט.

בית מגורים

Slabs House

בית מגורים בית הלוח תוכנן לייצור חומרי בניין, שילוב עץ, בטון ופלדה. העיצוב בו זמנית היפר-מודרני ועם זאת דיסקרטי. החלונות הענקיים הם מוקד מיידי, אך הם מוגנים מפני מזג האוויר ונוף הרחוב על ידי לוחות בטון. גנים שוכנים בכבדות בנכס, הן בקומת הקרקע והן בקומה הראשונה, ומאפשרים לתושבים להרגיש מחוברים לטבע תוך כדי אינטראקציה עם הנכס, ויוצרים זרימה ייחודית כאשר עוברים מהכניסה לאזורי המגורים.

הבית

VH Green

הבית הבית ירוק בהיר במישור ובסטראוסקופיות כאחד, היוצרים סביבה טובה לתושבים ולעיר כאחד. באזור אסיה שטוף השמש, בריז סוליי באמצעות ירוק זה היא דרך חשיבה יעילה מאוד. לא ניתן להשיג רק את פונקצית השמשונית בקיץ אלא גם הגנה על הפרטיות, הימנעות מרעש הרחוב ואפקט הקירור על ידי השקיה אוטומטית.