מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
קולב בגדים

Linap

קולב בגדים מתלה בגדים אלגנטי זה נותן פתרונות לכמה מהבעיות הגדולות ביותר – הקושי בהכנסת בגדים עם צווארון צר, קושי בתליית תחתונים ועמידות. ההשראה לעיצוב הגיעה מהאטב, שהוא רציף ועמיד, והעיצוב הסופי ובחירת החומר נבעו מהפתרונות לבעיות אלו. התוצאה היא מוצר נהדר המקל על חיי היומיום של משתמש הקצה וגם אביזר נחמד של חנות בוטיק.

מגורים

House of Tubes

מגורים הפרויקט הוא מיזוג של שני מבנים, נטוש משנות ה-70 עם המבנה מהעידן הנוכחי והאלמנט שנועד לאחד אותם הוא הבריכה. מדובר בפרויקט בעל שני שימושים עיקריים, הראשון למגורים למשפחה בת 5 נפשות, השני כמוזיאון לאמנות, עם שטחים רחבים וקירות גבוהים לקלוט יותר מ-300 איש. העיצוב מעתיק את צורת ההר האחורי, ההר האייקוני של העיר. רק 3 גימורים עם גוונים בהירים משמשים בפרויקט כדי לגרום לחללים לזרוח דרך האור הטבעי המוקרן על הקירות, הרצפות והתקרות.

שולחן קפה

Sankao

שולחן קפה שולחן קפה Sankao, "שלושה פרצופים" ביפנית, הוא רהיט אלגנטי שנועד להפוך לדמות חשובה של כל חלל סלון מודרני. Sankao מבוסס על תפיסה אבולוציונית, אשר גדלים ומתפתחים כיצור חי. בחירת החומר יכולה להיות רק עץ מלא ממטעים ברי קיימא. שולחן קפה Sankao משלב באופן שווה את טכנולוגיית הייצור הגבוהה ביותר עם אומנות מסורתית, מה שהופך כל פריט לייחודי. Sankao זמין בסוגי עץ מלא שונים כגון אירוקו, אלון או אפר.

אוזניות Tws

PaMu Nano

אוזניות Tws PaMu Nano מפתחת אוזניות "בלתי נראות באוזן" המותאמות למשתמשים צעירים ומתאימות לתרחישים נוספים. העיצוב מבוסס על אופטימיזציה של נתוני אוזניים של יותר מ-5,000 משתמשים, ולבסוף מבטיח שרוב האוזניים יהיו נוחות כאשר לובשים אותן, גם בזמן שכיבה על הצד. פני השטח של מארז הטעינה משתמשים בבד אלסטי מיוחד כדי להסתיר את נורית החיווי דרך טכנולוגיית האריזה המשולבת. יניקה מגנטית עוזרת לתפעול קל. BT5.0 מפשט את הפעולה תוך שמירה על חיבור מהיר ויציב, ו-aptX codec מבטיח איכות צליל גבוהה יותר. IPX6 עמידות במים.

אוזניות Tws

PaMu Quiet ANC

אוזניות Tws PaMu Quiet ANC הוא קבוצה של אוזניות אלחוטיות אמיתיות אקטיביות לביטול רעשים שיכולות לפתור ביעילות בעיות רעש קיימות. מופעל על ידי Bluetooth כפול של Qualcomm וערכת שבבים ביטול רעשים פעילה עצמאית של Qualcomm, ההנחתה הכוללת של PaMu Quiet ANC יכולה להגיע ל-40dB, מה שיכול למעשה להפחית את הנזקים הנגרמים על ידי רעשים. משתמשים יכולים לעבור בין פונקציית מעבר לביטול רעשים פעיל לפי תרחישים שונים בין אם בחיי היומיום או באירועים עסקיים.

יחידת תאורה

Khepri

יחידת תאורה Khepri היא מנורת רצפה וגם תליון שעוצב על בסיס המצרים הקדמונים Khepri, אל החרפושית של עליית שמש הבוקר ולידה מחדש. פשוט גע ב-Khepri והאור יידלק. מהחושך לאור, כפי שתמיד האמינו המצרים הקדמונים. Khepri, שפותחה מהאבולוציה של צורת החרפושית המצרית, מצוידת ב-LED הניתנת לעמעום המווסתת על ידי מתג חיישן מגע המספק שלוש הגדרות בהירות הניתנת להתאמה באמצעות מגע.