מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עקוב אחר מיקוד המודעה

ND Lens Gear

עקוב אחר מיקוד המודעה ND LensGear מתאים באופן מדויק מרוכז בעצמו לעדשות בקטרים שונים. סדרת ND LensGear מכסה את כל העדשות כמו שום LensGear זמין. ללא חיתוך וללא כיפוף: אין עוד מברגים, חגורות שחוקות או שאריות מעצבנות של רצועות הנדבקות. הכל מתאים כמו קסם. ועוד פלוס, ללא כלים! בזכות העיצוב החכם שלה הוא מתמקד בעדינות ובתקיפות סביב העדשה.

מערכת מתאם לצילומים מקצועיים

NiceDice

מערכת מתאם לצילומים מקצועיים מערכת NiceDice היא המתאם הרב-פונקציונלי הראשון בתעשיית המצלמות. זה הופך את זה למהנה למדי לצרף ציוד עם תקני הרכבה שונים ממותגים שונים - כמו אורות, צגים, מיקרופונים ומשדרים - למצלמת אלה בדיוק כפי שהם נדרשים בהתאם למצב. אפילו תקני הרכבה מתפתחים חדשים או ציוד חדש שנרכש ניתן לשלב בקלות במערכת ND, רק על ידי קבלת מתאם חדש.

גג בר מסעדה

The Atticum

גג בר מסעדה הקסם של מסעדה בסביבה תעשייתית צריך לבוא לידי ביטוי בארכיטקטורה ובריהוט. טיח הסיד השחור והאפור, שפותח במיוחד לפרויקט זה, הוא אחת ההוכחות לכך. המבנה הייחודי והמחוספס שלו עובר בכל החדרים. בביצוע המפורט נעשה שימוש מכוון בחומרים כמו פלדה גולמית שתפרי הריתוך וסימני השחזה שלהם נותרו גלויים. רושם זה נתמך על ידי הבחירה של חלונות מגן. אלמנטים קרים אלה עומדים בניגוד לעץ אלון חם, פרקט אדרה מהוקצע ביד וקיר נטוע במלואו.

תאורה

vanory Estelle

תאורה אסטל משלבת עיצוב קלאסי בצורת גוף זכוכית גלילי בעבודת יד עם טכנולוגיית תאורה חדשנית המייצרת אפקטי תאורה תלת מימדיים על אהיל הטקסטיל. תוכנן בכוונה להפוך מצבי רוח של תאורה לחוויה רגשית, אסטל מציעה מגוון אינסופי של מצבי רוח סטטיים ודינמיים המייצרים כל מיני צבעים ומעברים, נשלטים באמצעות פאנל מגע בגוף התאורה או אפליקציית סמארטפון.

ביתן מטלטלין

Three cubes in the forest

ביתן מטלטלין שלוש קוביות הן המכשיר בעל המאפיינים והפונקציות השונות (ציוד שעשועים לילדים, ריהוט ציבורי, חפצי אמנות, חדרי מדיטציה, סוכות, מקומות מנוחה קטנים, חדרי המתנה, כיסאות עם גגות), ויכול להביא לאנשים חוויות מרחביות רעננות. שלוש קוביות ניתנות להובלה באמצעות משאית בקלות, בגלל הגודל והצורה. מבחינת הגודל, ההתקנה (הנטייה), משטחי הישיבה, החלונות וכו', כל קובייה מעוצבת בצורה אופיינית. שלוש קוביות מתייחסות לחללים מינימליים מסורתיים יפניים כמו חדרי טקס תה, עם שונות וניידות.

מתחם רב תכליתי

Crab Houses

מתחם רב תכליתי במישור העצום של השפלה שלזיה, הר קסום אחד עומד לבדו, מכוסה בערפל של מסתורין, מתנשא מעל העיירה הציורית סובוטקה. שם, בין נופי טבע ומיקום אגדי, מתוכנן להיות מתחם בתי הסרטנים: מרכז מחקר. כחלק מפרויקט ההתחדשות של העיר, הוא אמור לשחרר יצירתיות וחדשנות. המקום מפגיש מדענים, אמנים וקהילה מקומית. צורת הביתנים בהשראת סרטנים הנכנסים לים דשא מתפתל. הם יהיו מוארים בלילה, בדומה לגחליליות המרחפות מעל העיירה.