מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב פנים קמעוני

Hiveometric - Kuppersbusch Showroom

עיצוב פנים קמעוני הלקוח מחפש עיצוב יצירתי כדי לייצג היטב את המותג. השם 'Hiveometric' נוצר על ידי שתי מילים 'כוורת' ו'גיאומטרית ', שפשוט מספרות את המושג העיקרי וממחישות את העיצוב. העיצוב בהשראת מוצר הגיבור של המותג, כיריים חשמליות בצורת דבש. הניתן כאשכול של חלות דבש, תכונות קיר ותקרה בגימורים מסודרים מחברים ומשתייכים בצורה חלקה בין צורות גיאומטריות מורכבות. קווים עדינים ונקיים, וכתוצאה מכך נראה מראה עכשווי מלוטש המסמל דמיון ויצירתיות אינסופיים.

מושג אדריכלות ארגונית

Pharmacy Gate 4D

מושג אדריכלות ארגונית הרעיון היצירתי מבוסס על שילוב של רכיבים חומריים וחומרים לא מהותיים, שיוצרים יחד פלטפורמה מדיה. נקודת המרכז של פלטפורמה זו מאופיינת בקערה גדולה מדי כסמל לגביע האלכימיה המופשט שמעליו מוקרנת תרשים הולוגרפי של גדיל DNA צף. הולוגרמת ה- DNA הזו, המייצגת למעשה את הסיסמה "הבטחה לחיים", מסתובבת באטיות ומציעה את הקלות בחיים של אורגניזם אנושי נטול תסמינים. הולוגרמת ה- DNA המסתובבת לא רק מייצגת את זרימת החיים אלא גם את הקשר בין האור לחיים עצמם.

לוח השנה

Calendar 2014 “Botanical Life”

לוח השנה החיים הבוטניים הם לוח שנה המדגיש חיי צמחים יפים בגליון בודד. פתחו את הסדין והניחו על הבסיס כדי ליהנות ממגוון חלונות קופצים צמחיים. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

כרטיס הודעה

Pop-up Message Card “Leaves”

כרטיס הודעה עלים הם כרטיסי הודעה הכוללים מוטיבים של עלים קופצים. הבהירו את ההודעות שלכם עם נגיעה אקספרסיבית של ירוק עונתי. מגיע בערכה של ארבעה קלפים שונים עם ארבע מעטפות. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

סיכה

Chiromancy

סיכה כל אדם הוא ייחודי ומקורי. זה ניכר אפילו בדפוסים שעל אצבעותינו. גם קווים משורטטים וסימני ידינו מקוריים למדי. בנוסף, לכל אדם מגוון אבנים, הקרובים אליהם באיכות או קשורים לאירועים אישיים. כל התכונות הללו מעניקות לצופה חושב כל כך הרבה מאלף ומושך, המאפשר ליצור תכשיטים בהתאמה אישית על בסיס קווים וסימנים של דברים בודדים. קישוט ותכשיטים מסוג זה - מהווים את קוד האמנות האישי שלך

לוח השנה

Calendar 2014 “ZOO”

לוח השנה ערכת מלאכת הנייר ZOO קלה להרכבה. אין צורך בדבק או מספריים. להרכיב על ידי התאמת חלקים באותו סימון. כל חיה תהיה לוח שנה של חודשיים. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.