מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן, שקע, עמוד

Trifold

שולחן, שקע, עמוד צורת הטריפולד מעודכנת על ידי שילוב של משטחים משולשים ורצף מתקפל ייחודי. יש לו עיצוב מינימליסטי ועם זאת מורכב ופיסולי, מכל זווית ראייה הוא חושף קומפוזיציה ייחודית. ניתן לקנה מידה של העיצוב כך שיתאים למטרות שונות מבלי לפגוע בשלמותו המבנית. הטריפולד הוא חלון ראווה של שיטות ייצור דיגיטליות ושימוש בטכנולוגיות ייצור חדשות כמו רובוטיקה. תהליך הייצור פותח בשיתוף פעולה עם חברת ייצור רובוטי המתמחה בקיפול מתכות עם רובוטים עם 6 צירים.

תכשיטים-עגילים

Eclipse Hoop Earrings

תכשיטים-עגילים יש תופעות אחד שעוצר ללא הרף את התנהגותנו, עוצר אותנו מתים אחר עקבותינו. התופעה האסטרולוגית של ליקוי חמה הסקרנה אנשים מגילאים קדומים ביותר של האנושות. החל מההתכהות הפתאומית של השמים וההתפוצצות מהשמש הטיל צל ארוך של פחד, חשדנות ותהייה על הדמיונות אופיים המדהים של ליקויי חמה מותיר רושם מתמשך על כולנו. עגילי חישוק ליקוי חמה של יהלום לבן 18 קראט נוצרו בהשראת ליקוי חמה של 2012. העיצוב מנסה לתפוס את הטבע והמסתורי של השמש והירח.

ריהוט ופיסול אורגניים

pattern of tree

ריהוט ופיסול אורגניים הצעה של מחיצה המשתמשת בחלקים מחטניים בצורה לא יעילה; כלומר החלק החלק של החלק העליון של תא המטען והחלק השורש בצורתו לא סדירה. התייחסתי לטבעות השנה האורגניות. הדפוסים האורגניים החופפים של המחיצה יצרו קצב נוח במרחב האורגני. עם המוצרים שנולדו ממעגל זה של חומר, כיוון מרחבי אורגני הופך לאפשרות עבור הצרכן. יתר על כן, הייחודיות של כל מוצר מעניקה להם ערך הרבה יותר גבוה.

צעצוע

Movable wooden animals

צעצוע הצעצועים החייתיים המגוונים נעים בדרכים שונות, פשוטות אך מהנות. צורות בעלי החיים המופשטות סופגות ילדים לדמיין. יש 5 בעלי חיים בקבוצה: חזיר, ברווז, ג'ירף, חילזון ודינוזאור. ראשו של ברווז זז מימין לשמאל כשאתה מרים אותו מהשולחן, נראה שהוא אומר לך "לא"; ראש הג'ירפה יכול לנוע מעלה ומטה; האף של חזיר, ראשי חילזון ודינוזאור נע מבפנים לחוץ כשאתה מסובב את זנבותיהם. כל התנועות גורמות לאנשים לחייך ולהניע ילדים לשחק בדרכים שונות, כמו למשוך, לדחוף, להסתובב וכו '.

בית קפה באוניברסיטה

Ground Cafe

בית קפה באוניברסיטה בית הקפה 'גראונד' החדש משמש לא רק ליצירת לכידות חברתית בין סגל ותלמידי בית הספר להנדסה, אלא גם לעודד אינטראקציה בין ובין חברי מחלקות אחרות באוניברסיטה. בתכנון שלנו, עסקנו בנפח הבטון הזורם הבלתי מעוטר של חדר סמינריון לשעבר על ידי הנחת לוח צבעים של אגוזי מלך, אלומיניום מחורר ואבן שקע בשסע מעל הקירות, הרצפה והתקרה של החלל.

צעצועים מעץ הנדנדה מעץ פולי

Tumbler" Contentment "

צעצועים מעץ הנדנדה מעץ פולי איך לקבל קשת? איך לחבק רוח קיצית? תמיד נוגעים בי בכמה דברים עדינים ומרגישים מאוד מרוצים ומאושרים. איך לאחסן ואיך להחזיק? מספיק טוב כמו חגיגה. הייתי רוצה לעצב את סוגי החומרים השונים בצורה פשוטה ומצחיקה. תנו לילדים לשחק איתם להכיר את העולם הגופני, לעורר את דמיונם ולעזור להם להבין את סביבתם.