מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תערוכת הדרכים

Boom

תערוכת הדרכים זהו פרויקט עיצוב תערוכות לתערוכת דרכים של מותג אופנה אופנתי בסין. הנושא של מופע דרכים זה מדגיש את הפוטנציאל של בני הנוער לסגנן את דמותם שלהם, ומסמל את הרעש המתפרץ שהתערוכת הזו עשתה בציבור. צורת זיגזג שימשה כאלמנט הוויזואלי העיקרי, אך עם תצורות שונות כאשר הוחלה בתאים בערים שונות. מבנה דוכני התערוכה היו כולם "ערכת חלקים" טרומיים שהוקמו במפעל והותקנו באתר. חלקים מסוימים ניתנים לשימוש חוזר או להגדרה מחודשת ליצירת עיצוב תא חדש לתחנה הבאה של תוכנית התצוגה.

פריצת דרך בעיצוב גרפי

The Graphic Design in Media Conception

פריצת דרך בעיצוב גרפי ספר זה עוסק בעיצוב גרפי; זה מספק באופן מפורש, המבט המפורט על מבנה העיצוב כתהליך המשמש לתקשורת עם הקהל עם תרבויות שונות באמצעות שיטות תכנון כולל את המשמעות של עיצוב גרפי כתפקיד, תהליכי תכנון כטכניקות, עיצוב מיתוג כהקשר שוק, עיצוב אריזות עם הכין תבניות ומכיל יצירות של קריאייטיב רב דמיון המשמשות לציון עקרונות העיצוב.

משרד מכירות

Chongqing Mountain and City Sales Office

משרד מכירות "הר" הוא הנושא המרכזי של משרד מכירות זה, אשר נכתב בהשראת הרקע הגאוגרפי של צ'ונגצ'ינג. תבנית של גולות אפורות על הרצפה נוצרת בצורה משולשת; ויש הרבה זוויות ופינות משונות וחדות על הקירות המאפיינים ובדלפקי הקבלה המעוצבים בצורה לא סדירה, כדי להדגים את המושג "הר". בנוסף, המדרגות המחברות בין הרצפות נועדו להיות מעבר דרך המערה. בינתיים, תאורות לד תלויים מהתקרה, מחקים את סצינת הגשם בעמק ומציגים תחושה טבעית, כדי לרכך את הרושם כולו.

גרפיקה לבית הנופש

SAKÀ

גרפיקה לבית הנופש סטודיו PRIM PRIM יצר זהות חזותית עבור בית ההארחה SAKÀ הכולל: עיצוב שם ולוגו, גרפיקה לכל חדר (עיצוב סמלים, דפוסי טפט, עיצובים לתמונות קיר, אפליקציות כריות וכו '), עיצוב אתר, גלויות, תגים, כרטיסי שם הזמנות. כל חדר בבית הארחה SAKÀ מציג אגדה שונה הקשורה לדרוסקינקאי (עיירת נופש בליטא בה ממוקם הבית) וסביבתו. לכל חדר יש סמל משלו כמילת מפתח מהאגדה. סמלים אלה מופיעים בגרפיקה פנים ובעצמים אחרים היוצרים את זהותה החזותית.

שטיח

Folded Tones

שטיח שטיחים שטוחים מטבעם, המטרה הייתה לאתגר עובדה פשוטה זו. האשליה של תלת מימד מושגת עם שלושה צבעים בלבד. מגוון הטונים ועומק השטיח תלויים ברוחב והצפיפות של הפסים, ולא בפלטת צבעים גדולה העשויה לשרוע עם חלל מסוים, ובכך לאפשר שימוש גמיש. מלמעלה או מרחוק, השטיח דומה לסדין מקופל. עם זאת, כשאתה יושב או שוכב עליו, יתכן שאשליה של הקפלים אינה ניכרת. זה מוביל לשימוש בשורות פשוטות שחוזרות על עצמן בהן ניתן ליהנות כדפוס מופשט מקרוב.

שמלה

Nyx's Arc

שמלה כאשר האור חודר דרך החלונות בגובה עדין, יפיק רמת תאורה אסתטית, תאורה להביא אנשים לחדר כאשר המוח מסתורי ושקט, כמו ה- Nyx עם מסתורי ושקט, השימוש בבדים למינציה ו פיתול לפרשנות כזו של היופי.