מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
פרס

Nagrada

פרס עיצוב זה מומש כדי לתרום לנורמליזציה של החיים במהלך הבידוד העצמי, וליצור פרס מיוחד לזוכים בטורנירים מקוונים. עיצוב הפרס מייצג את הפיכתו של פיון למלכה, כהכרה בהתקדמות השחקן בשחמט. הפרס מורכב משתי דמויות שטוחות, המלכה והפיון, המוכנסות זו לזו עקב חריצים צרים היוצרים כוס אחת. עיצוב הפרס עמיד הודות לנירוסטה ונוח להובלה לזוכה בדואר.

מפעל

Shamim Polymer

מפעל המפעל צריך לתחזק שלוש תוכניות כולל מתקן ייצור ומעבדה ומשרד. היעדר תוכניות פונקציונליות מוגדרות בפרויקטים מסוג זה הוא הסיבות לאיכות המרחבית הלא נעימה שלהם. פרויקט זה מבקש לפתור בעיה זו על ידי ניצול רכיבי תפוצה לחלוקת תוכניות שאינן קשורות. עיצוב המבנה סובב סביב שני חללים ריקים. חללים ריקים אלה יוצרים את ההזדמנות להפריד בין חללים שאינם קשורים פונקציונלית. במקביל פועלת כחצר אמצעית שבה כל חלק בבניין מחובר זה לזה.

עיצוב פנים

Corner Paradise

עיצוב פנים מכיוון שהאתר ממוקם במגרש פינתי בעיר עתירת התנועה, כיצד הוא יכול למצוא שלווה בשכונה הרועשת תוך שמירה על יתרונות הרצפה, הפרקטיות המרחבית והאסתטיקה האדריכלית? שאלה זו הפכה את העיצוב למאתגר למדי בהתחלה. כדי להגדיל במידה רבה את פרטיות המגורים תוך שמירה על תנאי תאורה, אוורור ועומק שדה טובים, המעצב הציע הצעה נועזת, לבנות נוף פנימי. כלומר, לבנות בניין מעוקב בן שלוש קומות ולהעביר את החצר הקדמית והאחורית לאטריום. , ליצירת נוף ירוק ומים.

בית מגורים

Oberbayern

בית מגורים המעצב מאמין שהעומק והמשמעות של החלל חיים בקיימות הנגזרת מהאחדות של האדם, המרחב והסביבה הקשורים זה בזה ותלויים במשותף; מכאן שעם חומרים מקוריים עצומים ופסולת ממוחזרת, הרעיון מתממש בסטודיו לעיצוב, שילוב של בית ומשרד, לסגנון עיצובי של דו קיום עם הסביבה.

תערוכה קונספטואלית

Muse

תערוכה קונספטואלית Muse הוא פרויקט עיצוב ניסיוני החוקר את התפיסה המוזיקלית של האדם באמצעות שלוש חוויות מיצב המספקות דרכים שונות לחוות מוזיקה. הראשון הוא סנסציוני גרידא באמצעות חומר תרמו-אקטיבי, והשני מציג את התפיסה המפוענחת של מרחביות מוזיקלית. האחרון הוא תרגום בין תווי נגינה וצורות ויזואליות. מעודדים אנשים לקיים אינטראקציה עם המיצבים ולחקור את המוזיקה חזותית עם התפיסה שלהם. המסר העיקרי הוא שמעצבים צריכים להיות מודעים לאופן שבו התפיסה משפיעה עליהם בפועל.

זהות מותג

Math Alive

זהות מותג מוטיבים גרפיים דינמיים מעשירים את אפקט הלמידה של מתמטיקה בסביבת הלמידה המשולבת. גרפים פרבוליים מהמתמטיקה היוו השראה לעיצוב הלוגו. האות א' ו-ו' מחוברות בקו מתמשך, המדגים את האינטראקציה בין מחנך לתלמיד. זה מעביר את המסר שמתמטיקה חיה מנחה את המשתמשים להפוך לילדי מתמטיקה. הוויזואליות המרכזיות מייצגות את ההפיכה של מושגי מתמטיקה מופשטים לגרפיקה תלת מימדית. האתגר היה לאזן בין התפאורה המהנה והמרתקת לקהל היעד לבין מקצועיות כמותג טכנולוגי חינוכי.