מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
וודקה

Kasatka

וודקה "KASATKA" פותחה כוודקה מובחרת. העיצוב מינימליסטי, גם בצורת הבקבוק וגם בצבעים. בקבוק גלילי פשוט וטווח צבעים מצומצם (לבן, גווני אפור, שחור) מדגישים את טוהר הקריסטל של המוצר, ואת האלגנטיות והסגנון של גישה גרפית מינימליסטית.

החלקה לשלג רך וקשה

Snowskate

החלקה לשלג רך וקשה סקייט השלג המקורי מוצג כאן בעיצוב די חדש ופונקציונאלי - במהגוני עץ קשה ועם רצים מפלדת אל חלד. יתרון אחד הוא שניתן להשתמש במגפי עור מסורתיים עם עקב, וככאלה אין ביקוש למגפיים מיוחדים. המפתח לתרגול החלקה הוא טכניקת העניבה הקלה, שכן העיצוב והבנייה מותאמים בשילוב טוב לרוחב וגובה החלקה. גורם מכריע נוסף הוא רוחב הרצים המיטוב את החלקה ניהולית על שלג מוצק או קשה. הרצים מפלדת אל חלד ומותאמים לברגים שקועים.

אירוח באצטדיון

San Siro Stadium Sky Lounge

אירוח באצטדיון פרויקט טרקליני השמיים החדשים הוא רק השלב הראשון בתוכנית השיפוץ הענקית שמבצעים מילאן ו- FC Internazionale, יחד עם עיריית מילאנו, במטרה להפוך את אצטדיון סן סירו במתקן רב תכליתי המסוגל לארח את כל האירועים החשובים שעומדים בפני מילאנו במהלך ה- EXPO הקרוב 2015. בעקבות הצלחת פרויקט ה- Skybox, Ragazzi & Partners ביצעו את הרעיון ליצור קונספט חדש של חללי אירוח על גבי הדוכן הראשי של אצטדיון סן סירו.

מבנה תאורה

Tensegrity Space Frame

מבנה תאורה אור מסגרת החלל Tensegrity מנצל את העיקרון של 'RBFuller של' פחות עבור יותר 'כדי לייצר גוף תאורה באמצעות מקור האור והחוט החשמלי שלו בלבד. מתיחות הופכת לאמצעי המבני שבעזרתו שניהם עובדים הדדית בדחיסה ומתח כדי לייצר שדה אור בלתי-רציף לכאורה המוגדר רק על פי ההיגיון המבני שלו. מדרגיותו וכלכלת הייצור מדברים לסחורה של תצורה אינסופית שצורתם הזוהרת מתנגדת בחינניות למשיכת הכובד בפשטות המאשרת את הפרדיגמה של התקופה שלנו: להשיג יותר תוך שימוש בפחות.

מכשיר להמרה לחינוך

Pupil 108

מכשיר להמרה לחינוך תלמיד 108: המכשיר הניתן להמרה במחיר סביר של Windows 8 לחינוך. ממשק חדש וחוויה חדשה לחלוטין בלימוד. התלמיד 108 משתרך על עולמות הטאבלט והמחשבים הניידים, כשהוא עובר בין השניים, לקבלת ביצועים משופרים בחינוך. Windows 8 פותח אפשרויות למידה חדשות, ומאפשר לתלמידים לנצל את מלוא התכונה של מסך המגע ואת אינספור האפליקציות. חלק מפתרונות Intel® חינוך, תלמיד 108 הוא הפיתרון הזול ביותר והמתאים ביותר לכיתות ברחבי העולם.

שולחן אוכל

Chromosome X

שולחן אוכל שולחן אוכל המיועד לספק מקומות ישיבה לשמונה אנשים, העוסקים בסיבוב חצים. החלק העליון הוא X מופשט, עשוי משני חלקים שונים המודגשים על ידי קו עמוק, ואילו אותו X מופשט משתקף על הרצפה עם מבנה הבסיס. המבנה הלבן עשוי משלושה חלקים שונים להרכבה והובלה קלה. יתר על כן, הניגודיות של פורניר הטיק של החלק העליון ולבן לבסיס נבחרה להבהרת החלק התחתון תוך מתן דגש רב יותר על החלק המעוצב בצורה לא סדירה, ובכך נותנת רמז לאינטראקציה שונה בין המשתמשים.