מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
משקפיים

Camaro | advanced collection

משקפיים האוסף המתקדם | עץ "מאופיין במשקפיים גדולים יותר והעיצוב מודגש על ידי הקומפוזיציה התלת מימדית הבולטת. שילובי עץ חדשים והליטוש המשובח ביותר בידיים משמעו שכל מסגרת משקפיים מתקדמת של ROLF הינה יצירה אומנותית.

אריזה

KRYSTAL Nature’s Alkaline Water

אריזה מים KRYSTAL מגלמים את מהות היוקרה והבריאות בבקבוק. מים עם KRYSTAL עם ערך pH בסיסי בין 8 ל 8.8 והרכב מינרלים ייחודי, מגיעים בבקבוק פריזמה שקוף מרובע ואייקוני הדומה לקריסטל נוצץ ואינו מתפשר על איכות וטוהר. לוגו המותג KRYSTAL מוצג בעדינות על הבקבוק, מה שמדגיש נופך נוסף של חווית היוקרה. בנוסף להשפעה הוויזואלית של הבקבוק, בקבוקי ה- PET והזכוכית בצורת ריבוע ניתנים למחזור, מה שמייעל את שטח האריזה והחומרים ובכך מוריד את טביעת הרגל הכוללת של הפחמן.

פטיפון Hi-Fi

Calliope

פטיפון Hi-Fi המטרה הסופית של שולחן תפנית Hi-Fi היא ליצור מחדש את הצלילים הטהורים והלא-מזוהמים; מהות הצליל הזו היא גם הטרמינל וגם הרעיון של עיצוב זה. מוצר בעל מבנה יפהפה זה הוא פסל של צליל המשחזר צליל. בתור פטיפון הוא נמנה עם אחד מהפטיפונים ההיי-פי עם הביצועים הטובים ביותר שקיימים, והביצועים שאין שני להם זה מסומן ומוגבר על ידי צורתו הייחודית והיבטי העיצוב; הצטרפות לצורה ולתפקוד באיחוד רוחני כדי לגלם את פטיפון הקליאוף.

עגילים וטבעת

Vivit Collection

עגילים וטבעת בהשראת צורות שנמצאות בטבע, אוסף Vivit יוצר תפיסה מעניינת וסקרנית על ידי הצורות המוארכות והקווים המסתחררים. חלקי ויויט מורכבים מיריעות זהב צהובות כפופות של 18 קראט עם ציפוי רודיום שחור על הפנים החיצוניות. העגילים בצורת העלים מקיפים את תנוכי האוזניים כך שהתנועות הטבעיות שלה יוצרות ריקוד מעניין בין השחור לזהב - מסתיר וחושף את הזהב הצהוב שמתחת. רמיזות הצורות והתכונות הארגונומיות של אוסף זה מציגות משחק מרתק של אור, צללים, בוהק והשתקפויות.

כיור

Vortex

כיור מטרת עיצוב המערבולת היא למצוא צורה חדשה להשפיע על זרימת המים בכיורים כדי להגדיל את יעילותם, לתרום לחוויית המשתמש שלהם ולשפר את האיכויות האסתטיות והסמיוטיות שלהם. התוצאה היא מטאפורה, הנגזרת מצורת מערבולת אידיאלית המסמנת ניקוז וזרימת מים אשר מציינת חזותית את האובייקט כולו כיור מתפקד. טופס זה בשילוב עם הברז, מוביל את המים פנימה אל מסלול ספירלי המאפשר לאותה כמות מים לכסות יותר קרקע, מה שמביא לירידה בצריכת המים לניקוי.

בוטיק ואולם תצוגה

Risky Shop

בוטיק ואולם תצוגה חנות מסוכנת תוכננה ונוצרה על ידי smallna, סטודיו לעיצוב וגלריית וינטאג 'שהוקמה על ידי פיוטר פלושקי. המשימה הציבה אתגרים רבים, שכן הבוטיק ממוקם בקומה השנייה של בית דירות, חסר חלון ראווה ושטחו של 80 מ"ר בלבד. כאן עלה הרעיון להכפיל את השטח, על ידי ניצול הן של החלל בתקרה והן של שטח הרצפה. מושגת אווירה מסבירת פנים וביתית, למרות שהרהיטים תלויים למעשה על התקרה. חנות מסוכנת מעוצבת כנגד כל הכללים (היא אפילו מתריסת כוח המשיכה). זה משקף באופן מלא את רוח המותג.