מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אולם התצוגה

City Heart

אולם התצוגה מהארכיטקטורה של העיר לאינדקס כדי להבין ולשקול את איזון העיצוב, הביטוי של העיר התמצה בשלושה פינות חלל, דרך הבנייה והפיתוח העירוני לקידום מפעלים, הפרספקטיבה של העיר ואנשים על שינוי העיר והתכונות העירוניות והעירוניות. מתקפל באקלים בתמורה לביטוי הבנת המעצב של עיר, לראות את עברה של העיר יותר כדי לראות את עתידו.

מנורת שולחן

Oplamp

מנורת שולחן Oplamp כולל גוף קרמי ובסיס מעץ מלא שעליו מונח מקור אור הוביל. הודות לצורתו, המתקבלת באמצעות מיזוג של שלושה קונוסים, ניתן לסובב את גופו של האופלאמפ לשלושה מצבים ייחודיים היוצרים סוגים שונים של אור: מנורת שולחן גבוהה עם אור הסביבה, מנורת שולחן נמוכה עם אור הסביבה, או שתי אורות סביבה. כל תצורה של קונוסי המנורה מאפשרת לפחות אחת מקורות האור לתקשר באופן טבעי עם ההגדרות האדריכליות שמסביב. Oplamp מעוצב ומעוצב בעבודת יד לחלוטין באיטליה.

מנורת שולחן מתכווננת

Poise

מנורת שולחן מתכווננת המראה האקרובטי של Poise, מנורת שולחן שתוכנן על ידי רוברט דאבי מ- Unform. הסטודיו עובר בין סטטי לדינמי ליציבה גדולה או קטנה. תלוי בפרופורציה שבין הטבעת המוארת שלה לבין הזרוע אוחזת בה, מתרחש קו חוצה או משיק למעגל. כשהיא מונחת על מדף גבוה יותר, הטבעת עשויה להיות תלויה על המדף; או על ידי הטיית הטבעת, זה יכול לגעת בקיר שמסביב. הכוונה להתאמה זו היא לגרום לבעלים להיות מעורבים באופן יצירתי ולשחק עם מקור האור ביחס לחפצים אחרים הסובבים אותו.

פוסטר לתערוכה

Optics and Chromatics

פוסטר לתערוכה הכותרת אופטיקה וכרומטית מתייחסת לוויכוח בין גתה לניוטון על אופי הצבעים. הדיון הזה מיוצג על ידי ההתנגשות בין שתי הקומפוזיציות בצורת האותיות: האחת מחושבת, גיאומטרית, עם קווי מתאר חדים, והשנייה נשענת על המחזה האימפרסיוניסטי של צללים צבעוניים. בשנת 2014 עיצוב זה שימש ככיסוי לכיסויי האמן של סדרת פנטון פלוס.

טבעת

Gabo

טבעת טבעת גאבו נועדה לעודד אנשים לבחון מחדש את הצד השובב של החיים שאבד בדרך כלל עם בגרותם. המעצבת קיבלה השראה מהזיכרונות שצפתה בבנה משחק בקוביית הקסם הצבעונית שלו. המשתמש יכול לשחק עם הטבעת על ידי סיבוב של שני המודולים העצמאיים. בכך ניתן להתאים או לא להתאים קבוצות צבעי החן או מיקום המודולים. מלבד ההיבט השובב, המשתמש יכול לבחור לענוד טבעת אחרת כל יום.

בידור

Free Estonian

בידור ביצירות אמנות ייחודיות זו השתמשה אולגה ראג בעיתונים אסטוניים החל מהשנה בה הופקה המכונית במקור בשנת 1973. העיתונים הצהובים בספרייה הלאומית צולמו, ניקו, עברו התאמה וערכו לשימוש בפרויקט. התוצאה הסופית הודפסה על חומר מיוחד המשמש למכוניות, שנמשך 12 שנים, ונדרש 24 שעות ליישום. אסטונית חופשית היא מכונית שמושכת תשומת לב, מסביב אנשים עם אנרגיה חיובית ורגשות ילדותיים נוסטלגיים. זה מזמין סקרנות ומעורבות מצד כולם.