מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
גרם מדרגות

U Step

גרם מדרגות גרם מדרגות U נוצר על ידי שילוב של שני חלקי פרופיל תיבה מרובעים בצורת U בעלי מידות שונות. בדרך זו גרם המדרגות לתומך עצמי בתנאי שהמימדים אינם חורגים מסף. הכנה מראש של חלקים אלה מספקת נוחות הרכבה. האריזה וההובלה של חלקים ישרים אלו גם הם מפושטים מאוד.

גרם מדרגות

UVine

גרם מדרגות גרם מדרגות לולייני UVine נוצר על ידי שילוב פרופילי קופסא בצורת U ו- V בצורה לסירוגין. בדרך זו גרם המדרגות לתמיכה עצמית מכיוון שהוא אינו זקוק למוט מרכזי או לתמיכה היקפית. באמצעות המבנה המודולרי והמגוון שלו, העיצוב מביא לקלות לאורך ייצור, אריזה, הובלה והתקנה.

חדר הלבשה

Sopron Basket

חדר הלבשה שופרון סל היא קבוצת כדורסל נשים מקצועית שממוקמת בסופרון בהונגריה. מכיוון שהן אחת הקבוצות ההונגריות המצליחות ביותר עם 12 גביעי אליפות ארצית והשיגה במקום השני ביורוליג, הנהלת המועדון החליטה להשקיע במתחם חדרי הלבשה חדש שיהיה מתקן יוקרתי למדי בשם המועדון, כך שיתאים לצרכיו של השחקן. עדיף, להניע אותם ולקדם את אחדותם.

אופניים אלקטרוניים מעץ

wooden ebike

אופניים אלקטרוניים מעץ חברת ברצלונה Aceteam יצרה את האופנוע האלקטרוני הראשון מעץ, המשימה הייתה לבנות אותו בצורה ידידותית לסביבה. החיפוש אחר שותף לשיתוף פעולה מוסמך הצליח עם הפקולטה למדעי העץ והטכנולוגיה של אוניברסיטת אברסוואלדה לפיתוח בר-קיימא. הרעיון של מתיאס ברודה הפך למציאות, תוך שילוב טכנולוגיית CNC והידע בחומר עץ, E-Bike העץ נולד.

התקנת שולחן עבודה

Wood Storm

התקנת שולחן עבודה הסערה ווד היא התקנה שולחנית להנאה חזותית. הסערה של זרימת האוויר מתממשת על ידי וילון עץ כמו כן משופרת על ידי אורות שמטילים מלמטה לעולם ללא כוח משיכה. ההתקנה מתנהגת כמו לולאה דינמית אינסופית. זה מדריך את קו הראייה סביבו לחפש את נקודת ההתחלה או הסיום שכן הקהל רוקד למעשה עם הסערה.

התקנות אינטראקטיביות

Falling Water

התקנות אינטראקטיביות המים הנופלים הם קבוצה של התקנות אינטראקטיביות המאפשרות למשתמשים לשנות מסלול ריצה סביב קוביה או קוביות. השילוב של קוביות וזרם חרוזים מציג ניגוד של עצם סטטי וזרימת מים דינמית. ניתן למשוך את הנחל לראות חרוזים פועלים או פשוט להניח על שולחן כסצנה של מים קפואים. חרוזים נחשבים גם כרצונות שאנשים עושים בכל יום. המשאלות צריכות להיות כבולות וירוצו לנצח כמפל.