מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מסנן סיגריות

X alarm

מסנן סיגריות מעורר X, הוא מעורר עבור מעשנים לגרום להם להבין מה הם עושים לעצמם בזמן שהם עושים זאת. עיצוב זה הוא דור חדש של פילטרים לסיגריות. עיצוב זה יכול להוות תחליף טוב לפרסומות יקרות נגד עישון ויש לו השפעה רבה יותר על דעתם של המעשנים מאשר כל פרסום שלילי אחר. יש לו מבנה פשוט מאוד, המסננים מוטבעים בדיו בלתי נראה המכסה את האזור השלילי של השרטוט עם כל נשיפה הסקיצה תיראה ברורה יותר כך שעם כל נפיחה תראה שהלב שלך מתכהה ואתה יודע מה קורה לך.

חניית אופניים מהפכנית

Smartstreets-Cyclepark™

חניית אופניים מהפכנית חניון האופניים Smartstreets-Cyclepark הוא מתקן רב תכליתי וייחודי לחניוני אופניים לשני אופניים שמתאים תוך דקות כדי לאפשר שיפור מהיר של מתקני חניה לאופניים ברחבי אזורים עירוניים מבלי להוסיף עומס לזירת הרחוב. הציוד מסייע בהפחתת גניבת האופניים וניתן להתקין אותו אפילו ברחובות הצרים ביותר, ומשחרר ערך חדש מתשתיות קיימות. עשוי מפלדת אל חלד, הציוד יכול להיות בהתאמה בצבע RAL וממותג לרשויות מקומיות או נותני חסות. זה יכול לשמש גם כדי לעזור בזיהוי מסלולי מחזור. ניתן להגדיר אותו מחדש כך שיתאים לכל גודל או סגנון של עמודה.

אריזת מגנזיום

Kailani

אריזת מגנזיום עבודותיה של סוכנות ארום בנושא הזהות הגרפית והקו האמנותי לאריזות קיילי מבוססות על עיצוב מינימלי ונקי. המינימליזם הזה תואם את המוצר שיש בו רק מרכיב אחד, מגנזיום. הטיפוגרפיה שנבחרה חזקה ומוקלדת. זה מאפיין הן את חוזק המינרלים המגנזיום והן את חוזק המוצר, המשיב את החיוניות והאנרגיה לצרכנים.

בקבוק יין

Gabriel Meffre

בקבוק יין ארומה יוצרת את הזהות הגרפית לקערת האספנים גבריאל מפרה שחוגגת 80 שנה. עבדנו על עיצוב אופייני של שנות השלושים של אותה תקופה, שסמל באופן גרפי על ידי אישה עם כוס יין. לוחיות הצבעים המשמשות מבליטות על ידי הבלטות והטבעה של נייר כסף חם כדי להדגיש את הצד של האוסף של האוסף.

אריזות מזון

Chips BCBG

אריזות מזון האתגר למימוש אריזות השבבים של המותג BCBG כלל ביצוע סדרת אריזה בהתאמה ליקום הסימן. האריזות היו צריכות להיות מינימליסטיות ומודרניות גם יחד, תוך כדי מגע מלאכותי זה של פריכים ואותו הצד הנעים והסימפטי שמביא את הדמויות המצוירות בעט. האפריטיף הוא רגע משכנע שחייב להרגיש על האריזה.

גרם מדרגות

U Step

גרם מדרגות גרם מדרגות U נוצר על ידי שילוב של שני חלקי פרופיל תיבה מרובעים בצורת U בעלי מידות שונות. בדרך זו גרם המדרגות לתומך עצמי בתנאי שהמימדים אינם חורגים מסף. הכנה מראש של חלקים אלה מספקת נוחות הרכבה. האריזה וההובלה של חלקים ישרים אלו גם הם מפושטים מאוד.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.