מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עץ ויסקי מאלבק

La Orden del Libertador

עץ ויסקי מאלבק כשהוא מנסה לשלב בין האלמנטים הייחודיים המתייחסים לשם המוצר, העיצוב מחזק את המסר שהוא מציע. זה משדר תמונה מרגשת ומסקרנת. האיור של קונדור מתריס המציג את כנפיו, מציין את תחושת החופש, משויך למדליה הסימטרית והמרמיזה, נוסף לאיור רקע עם נוף דמיוני המביא שירה לעיצוב, מייצר שילוב אידיאלי להעברת המסר המבוקש. לוח צבעים מפוכח מעניק לו תכונות בלעדיות והשימוש הטיפוגרפי מעביר למוצר מסורתי והיסטורי.

עיצוב אדריכלות ביתית

Bienville

עיצוב אדריכלות ביתית הלוגיסטיקה של משפחה עובדת זו חייבה אותם להיות בבית בתוך תקופות ארוכות, שבנוסף לעבודה ולבית הספר הפכו לשיבושים במצב הבריאותי שלהם. הם החלו להתלבט, כמו משפחות רבות, האם היה צורך לעבור לפרברים, להחליף קרבה עם מתקני העיר לחצר אחורית גדולה יותר כדי להגדיל את הגישה לחוץ. במקום לנוע רחוק, הם החליטו לבנות בית חדש שישקול מחדש את המגבלות של חיי בית מקורה על מגרש עירוני קטן. העיקרון המארגן של הפרויקט היה ליצור גישה כמה שיותר חיצונית מאזורים קהילתיים.

כדורי חליטת קנאביס

Secret Tarts

כדורי חליטת קנאביס אריזות ה- Secret Tarps מיוצרות בסגנון הרטרו / וינטאג 'המודרני המודרני עם תחושה של תווי בית ספר ישן, כך שציפיית מגע של רופא-רוקח מחזיקה את הלקוח ממבט ראשון ומאוחר יותר תוך כדי התצפית המפורטת של אלמנטים עיצוביים מרכזיים. מבנה הוליסטי המעביר את נקודת השיווק העיקרית: מוצר זה פותח על ידי חברה מקצועית בתחום הרוקחות ומכיל בתוכו מתכון סודי של רוקח בעבודת יד.

אפליקציה לנייד

Akbank Mobile

אפליקציה לנייד העיצוב החדש של אפליקציית Akbank Mobile מספק נקודת מבט חדשה מבחינת חוויה בנקאית חברתית, חכמה, חסינת עתיד ומתגמלת. בעזרת העיצוב האישי המותאם אישית בעמוד הראשי, המשתמשים יכולים להציג תובנות חכמות כדי להקל על חייהם הכספיים. כמו כן, בגישה עיצובית חדשה זו, עסקאות בנקאיות מסורתיות מדברות את שפת המשתמשים באמצעות חזותי תמונות ממוזערות, זרימות פעולה ומושגים פשוטים יותר.

בקבוק מים סיליקון לאימון

Happy Aquarius

בקבוק מים סיליקון לאימון מזל דלי שמח הוא בקבוק מים עם אחיזה בטוחה וטובה לכל הגילאים. יש לו צורת עקמומיות מחויכת חלקה ומעוצבת ומציגה עיניים בצבעים דו צדדיים, ומציגה תחושה של צעירה, אנרגטית ואופנתית. מיוצר על ידי 100% סיליקון למחזור מזון בר-מחזור, טווח הטמפרטורה המקיים טופס 220 מעלות. C עד -40 מעלות. C, אף פלסטייזר לא מוחזק והוא ללא BPA. ציפוי משטח המגע הרך מעניק תחושה משיי, אחיזה יפה ואחיזה. קפיציות, גמישות והתכונה המבנית החלולה מאפשרים לבקבוק להתאמן כמו אחיזת ידיים כמו גם משקולת משקולת קלה.

שירותים במלון

Marn

שירותים במלון לאחר השראה מהחטיפים החגיגיים של תרבות טאינאן המסורתית (עיר עתיקה בטייוואן המלאה במורשת תרבותית), על ידי הפיכתם למערך של שירותים במלון, סדרה של חטיפים חגיגיים הידועים תמיד המקומיים כ & quot; מארן & quot ;, פירושו הגשמה בתרבות הסינית; עוגת אורז בצורת צב כסבון ידיים וכלי סבון, עוגת שעועית מונג כטואלטיקה, כופתת טאנג יואן כקרם ידיים ולחמנייה מאודה & amp; עוגת לחמניות סוכר חום טינאן בתור ערכת תה. מורשת תרבות טאינן עשויה להיות רחבה בעולם מכיוון שהמלון מהווה פלטפורמה נחמדה לקידום התרבות המקומית.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.