מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מיתוג מחדש של נמל

Hak Hi Kong

מיתוג מחדש של נמל ההצעה משתמשת בשלושה מושגים כדי לבנות מחדש את מערכת ה- CI עבור נמל הדייג יונג. הראשון הוא לוגו חדש היוצר עם חומר ויזואלי ספציפי המופק ממאפיינים תרבותיים של קהילת האקה. השלב הבא הוא בדיקה מחודשת של חווית הבידור, ואז צרו שתי דמויות קמע המייצגות ותנו להופיע באטרקציות חדשות להדרכת תיירים לנמל. ואחרון חביב, הקצעו תשעה מקומות בפנים, סביבם פעילויות בידור ומטבחים טעימים.

עיצוב תערוכות

Tape Art

עיצוב תערוכות בשנת 2019, מסיבה חזותית של קווים, נתחי צבע ופלואורסצנט עוררה את טייפה. זו הייתה תערוכת ה- Tape That Art שאורגנה על ידי FunDesign.tv ו- Tape That Collective. מגוון פרויקטים עם רעיונות וטכניקות לא שגרתיים הוצגו ב -8 מיצבים של קלטות אמנות והוצגו למעלה מ -40 ציורי קלטות, יחד עם קטעי וידאו מיצירות האמנים בעבר. הם גם הוסיפו צלילים ואור מבריק כדי להפוך את האירוע לסביבה אמנותית ענקית וחומרים שהשתמשו בהם כללו קלטות בד, קלטות תעלה, קלטות נייר, סיפורי אריזה, קלטות פלסטיק ונייר כסף.

אמנות ההתקנה

Inorganic Mineral

אמנות ההתקנה לי צ'י, בהשראת רגשות עמוקים כלפי הטבע והחוויה כאדריכל, מתמקד ביצירת מתקני אמנות בוטניים ייחודיים. על ידי מחשבה על אופי האמנות וחקר טכניקות יצירה, לי הופך אירועי חיים ליצירות אמנות פורמליות. הנושא של סדרת עבודות זו הוא לחקור את טיב החומרים וכיצד ניתן לשחזר חומרים על ידי המערכת האסתטית ונקודת מבט חדשה. לי מאמין גם כי הגדרה מחדש ושחזור של צמחים וחומרים מלאכותיים אחרים עשויים לגרום לנוף הטבעי להשפיע רגשית על אנשים.

מיתוג מחדש של החברה

Astra Make-up

מיתוג מחדש של החברה כוחו של המותג טמון לא רק ביכולתו ובחזון שלו, אלא גם בתקשורת. קטלוג קל לשימוש ומלא בצילום מוצרים חזק; אתר מכוון ומושך צרכני המספק שירותי און-ליין סקירה כללית על מוצרי המותגים. פיתחנו גם שפה חזותית בייצוג תחושת המותג עם סגנון צילום אופנתי ושורה של תקשורת רעננה במדיה החברתית, כוננות דיאלוג בין החברה לצרכן.

עיצוב גופן

Monk Font

עיצוב גופן הנזיר מחפש איזון בין הפתיחות והקריאות של סרטי הסנס ההומניסטי לבין אופי מסודר יותר של הסאניף המרובע. למרות שתוכנן במקור כגופן לטיני, הוחלט מוקדם כי הוא זקוק לדיאלוג רחב יותר כדי לכלול גרסה ערבית. גם הלטינית וגם הערבית מעצבים לנו את אותו הרציונל ואת הרעיון של גיאומטריה משותפת. חוזק תהליך העיצוב המקביל מאפשר לשתי השפות הרמוניה וחינון מאוזנים. הן הערבית והן הלטינית פועלות בצורה חלקה יחד עם דלפקים משותפים, עובי הגבעול וצורות מעוקלות.

אריזה

Winetime Seafood

אריזה עיצוב האריזה לסדרת Winetime Seafood אמור להפגין את הרעננות והאמינות של המוצר, צריך להבדיל אותו לטובה מהמתחרים, להיות הרמוני ומובן. הצבעים המשמשים (כחול, לבן וכתום) יוצרים ניגודיות, מדגישים אלמנטים חשובים ומשקפים את מיקום המותג. הקונספט הייחודי היחיד שפותח מבדיל את הסדרה מיצרנים אחרים. אסטרטגיית המידע החזותי אפשרה לזהות את מגוון המוצרים של הסדרה, והשימוש באיורים במקום בתמונות הפך את האריזה למעניינת יותר.