מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
לוח השנה

Calendar 2014 “Botanical Life”

לוח השנה החיים הבוטניים הם לוח שנה המדגיש חיי צמחים יפים בגליון בודד. פתחו את הסדין והניחו על הבסיס כדי ליהנות ממגוון חלונות קופצים צמחיים. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

כרטיס הודעה

Pop-up Message Card “Leaves”

כרטיס הודעה עלים הם כרטיסי הודעה הכוללים מוטיבים של עלים קופצים. הבהירו את ההודעות שלכם עם נגיעה אקספרסיבית של ירוק עונתי. מגיע בערכה של ארבעה קלפים שונים עם ארבע מעטפות. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

לוח השנה

Calendar 2014 “ZOO”

לוח השנה ערכת מלאכת הנייר ZOO קלה להרכבה. אין צורך בדבק או מספריים. להרכיב על ידי התאמת חלקים באותו סימון. כל חיה תהיה לוח שנה של חודשיים. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

לוח השנה

Calendar 2014 “Safari”

לוח השנה ספארי הוא לוח שנה של בעלי חיים מנייר. הסר והרכיב את 6 הסדינים עם שני לוחות שנה חודשיים בצדדים. קפלו את הגוף ואת קטעי המפרק לאורך הקמטים, הסתכלו בסימנים על המפרקים והתאימו זה לזה כמוצג. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

עיצוב בקבוקים

Lithuanian vodka Gold. Black Edition

עיצוב בקבוקים הוודקה הליטאית הנוצצת בזהב. המהדורה השחורה "ירשה את המראה הבלעדי שלה מאמנות עממית ליטאית. מעי עצם אדרה, משולבים מכיכרות קטנות, הם תבניות נפוצות מאוד באמנות העממית הליטאית. למרות שההתייחסות למוטיבים הלאומיים הללו קיבלה צורות מודרניות יותר - השתקפויות עבר מסתוריות הפכו לאמנות מודרנית. צבעי זהב ושחור נשלטים במיוחד מדגישים את תהליך סינון הוודקה יוצא הדופן באמצעות מסנני פחם וזהב. זה מה שהופך את הוודקה הליטאית לזהב. המהדורה השחורה ”כה עדינה וצלולה.

לוח השנה

Calendar 2014 “Flowers”

לוח השנה תכננו חדר, הביאו את העונות - לוח השנה של הפרחים מגיע עם עיצוב אגרטל הכולל 12 פרחים שונים. להבהיר את חייך בכל חודש עם פרח עונתי. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.