מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
זכוכית קוניאק

30s

זכוכית קוניאק העבודה תוכננה לשתיית קוניאק. הוא מנופח בחינם באולפן זכוכית. זה הופך כל פיסת זכוכית לאינדיבידואלית. זכוכית קלה לתפיסה ונראית מעניינת מכל הזוויות. צורת הזכוכית משקפת אור מזוויות שונות ומוסיפה הנאה נוספת לשתייה. בשל צורתו המשטחית של הספל, תוכלו להניח את הזכוכית על השולחן כרצונכם לנוח על אחד הצדדים שלה. שמו והרעיון של היצירה חוגגים את הזדקנותו של האמן. העיצוב משקף את ניואנסי ההזדקנות ומעורר את המסורת של קוניאק מזדקן ומשתפר באיכותו.

חבילת טיפוח העור

Bionyalux

חבילת טיפוח העור הרעיון של שחזור עור במוצרי טיפוח חדשים, עולה בקנה אחד עם הנטל האפסי של מיחזור הבאסה, שמירה על הסביבה וקונספט אקולוגי. מתכונות המוצר של חיי המדף המוגבלים ברמה של 60 יום בתהליך הטיפול בשיפור העור של 30 יום, 30 ו- 60 נבחרים כסמל ההכרה הויזואלית של המוצר, ושלושת שלבי השימוש, 1,2, 3 משולבים בחזון.

אריזת אורז

Songhua River

אריזת אורז אורז נהר סונגהואה, הוא מוצר אורז מתכוון תחת קבוצת המזון SOURCEAGE. ככל שהפסטיבל הסיני המסורתי - פסטיבל האביב מתקרב, הם מעצבים באמצעות מוצר אורז ארוז להפליא כמתנות ללקוחות המתנות של פסטיבל האביב, כך שהעיצוב הכולל צריך להדהד את האווירה החגיגית של פסטיבל האביב, ומדגיש את האלמנטים התרבותיים הסיניים המסורתיים ומשמעות טובה.

מיצב פיסול

Superegg

מיצב פיסול Superegg מייצג את ההכפלה המהירה של כמוסות קפה חד פעמיות, המסמלות את הנוחות האנושית ואת השפעתה על הסביבה. צורת המוח הגיאומטרית המרקמת, המתועדת על ידי המתמטיקאי גבריאל לאם, מופיעה המורחבת מעל פני האדמה, מנוקדת בכמוסות קפה מושלכות אקראיות המסודרות לקווים מושלמים. החוויה הוויזראלית מרתקת את הצופה מכל הזוויות והמרחקים. מעל 3000 כמוסות נאספו באמצעות קריאה לפעולה במדיה החברתית ובקהילה המקומית. Superegg מאפשר לצופה לעיין בפסולת ולעודד הרגלי מיחזור חדשים.

סט מתנות לאוכל גורמה

Saintly Flavours

סט מתנות לאוכל גורמה Saintly Flavours היא סט מתנות לאוכל גורמה שממוקד לצרכני חנויות יוקרה. בעקבות המגמה בה האוכל והאוכל הפכו לאופנתיים, ההשראה לפרויקט מגיעה מנושא האופנה Met Gala משנת 2018 של הקתוליות. ג'רמי בונגגו קאנג ניסה ליצור מראה שתופס את עיניהם של צרכני החנויות המתקדמות, תוך שימוש בסגנון התחריטים המקושט והמסורתי כדי לייצג את המסורת העשירה של אמנות וייצור אוכל איכותי במנזרים קתוליים.

מרחב אמנות ציבורי

Dachuan Lane Art Installation

מרחב אמנות ציבורי מסלול דאצ'ואן של צ'נגדו, הגדה המערבית של נהר ג'ינג'יאנג, הוא רחוב היסטורי המקשר בין חורבות חומת העיר שער שער מזרח צ'נגדו. בפרויקט נבנה מחדש הקשת של ליין דצ'ואן בהיסטוריה על ידי הדרך הישנה ברחוב המקורי, וסיפור הרחוב הזה סופר על ידי המתקן לאמנות הרחוב. התערבות מיצב אמנות היא סוג של מדיה להמשך ולהעברת סיפורים. זה לא רק משחזר את עקבות הרחובות והנתיבים ההיסטוריים שנהרסו, אלא גם מספק סוג של טמפרטורה של זיכרון עירוני לרחובות ולנתיבים החדשים.