מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עץ ויסקי מאלבק

La Orden del Libertador

עץ ויסקי מאלבק כשהוא מנסה לשלב בין האלמנטים הייחודיים המתייחסים לשם המוצר, העיצוב מחזק את המסר שהוא מציע. זה משדר תמונה מרגשת ומסקרנת. האיור של קונדור מתריס המציג את כנפיו, מציין את תחושת החופש, משויך למדליה הסימטרית והמרמיזה, נוסף לאיור רקע עם נוף דמיוני המביא שירה לעיצוב, מייצר שילוב אידיאלי להעברת המסר המבוקש. לוח צבעים מפוכח מעניק לו תכונות בלעדיות והשימוש הטיפוגרפי מעביר למוצר מסורתי והיסטורי.

כדורי חליטת קנאביס

Secret Tarts

כדורי חליטת קנאביס אריזות ה- Secret Tarps מיוצרות בסגנון הרטרו / וינטאג 'המודרני המודרני עם תחושה של תווי בית ספר ישן, כך שציפיית מגע של רופא-רוקח מחזיקה את הלקוח ממבט ראשון ומאוחר יותר תוך כדי התצפית המפורטת של אלמנטים עיצוביים מרכזיים. מבנה הוליסטי המעביר את נקודת השיווק העיקרית: מוצר זה פותח על ידי חברה מקצועית בתחום הרוקחות ומכיל בתוכו מתכון סודי של רוקח בעבודת יד.

אפליקציה לנייד

Akbank Mobile

אפליקציה לנייד העיצוב החדש של אפליקציית Akbank Mobile מספק נקודת מבט חדשה מבחינת חוויה בנקאית חברתית, חכמה, חסינת עתיד ומתגמלת. בעזרת העיצוב האישי המותאם אישית בעמוד הראשי, המשתמשים יכולים להציג תובנות חכמות כדי להקל על חייהם הכספיים. כמו כן, בגישה עיצובית חדשה זו, עסקאות בנקאיות מסורתיות מדברות את שפת המשתמשים באמצעות חזותי תמונות ממוזערות, זרימות פעולה ומושגים פשוטים יותר.

פיסול ציבורי

Bubble Forest

פיסול ציבורי יער הבועה הוא פסל ציבורי העשוי מפלדת אל חלד עמידה בחומצה. הוא מואר במנורות LED RGB הניתנות לתכנות המאפשרות לפסל לעבור מטמורפוזה מרהיבה כאשר השמש שוקעת. זה נוצר כהשתקפות על יכולתם של צמחים לייצר חמצן. יער הכותרת מורכב מ- 18 גבעולי פלדה / גזעים המסתיימים בכתרים בצורת קונסטרוקציות כדוריות המייצגות בועת אוויר יחידה. יער הבועה מתייחס לפלורה היבשתית, כמו גם לזה המוכר מקרקעית אגמים, ים ואוקיינוסים.

זהות מותג

Pride

זהות מותג כדי ליצור את העיצוב של המותג Pride, הצוות השתמש במחקר של קהל היעד בכמה אופנים. כאשר הצוות עשה את עיצוב הלוגו והזהות התאגידית, הוא לקח בחשבון את כללי הפסיכו-גאומטריה - השפעת צורות גיאומטריות על סוגים פסיכולוגיים מסוימים של אנשים ועל בחירתם. כמו כן, העיצוב היה צריך לגרום לרגשות מסוימים בקרב הקהל. על מנת להשיג את התוצאה הרצויה, הצוות השתמש בכללי השפעת הצבע על האדם. באופן כללי, התוצאה השפיעה על העיצוב של כל מוצרי החברה.

עיצוב Ui

Moulin Rouge

עיצוב Ui פרויקט זה מיועד לאנשים שרוצים לקשט את הטלפון הסלולרי שלהם עם נושא Moulin Rouge למרות שהם מעולם לא ביקרו במולין רוז 'בפריס. המטרה העיקרית היא להציע חוויה דיגיטלית משופרת וכל הגורמים העיצוביים הם לדמיין את מצב הרוח של מולן רוז '. צרכנים יכולים להתאים אישית הגדרות קבועות מראש וסמלים במועדפים שלהם באמצעות ברז פשוט על המסך.