מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אריזת מגנזיום

Kailani

אריזת מגנזיום עבודותיה של סוכנות ארום בנושא הזהות הגרפית והקו האמנותי לאריזות קיילי מבוססות על עיצוב מינימלי ונקי. המינימליזם הזה תואם את המוצר שיש בו רק מרכיב אחד, מגנזיום. הטיפוגרפיה שנבחרה חזקה ומוקלדת. זה מאפיין הן את חוזק המינרלים המגנזיום והן את חוזק המוצר, המשיב את החיוניות והאנרגיה לצרכנים.

בקבוק יין

Gabriel Meffre

בקבוק יין ארומה יוצרת את הזהות הגרפית לקערת האספנים גבריאל מפרה שחוגגת 80 שנה. עבדנו על עיצוב אופייני של שנות השלושים של אותה תקופה, שסמל באופן גרפי על ידי אישה עם כוס יין. לוחיות הצבעים המשמשות מבליטות על ידי הבלטות והטבעה של נייר כסף חם כדי להדגיש את הצד של האוסף של האוסף.

אריזות מזון

Chips BCBG

אריזות מזון האתגר למימוש אריזות השבבים של המותג BCBG כלל ביצוע סדרת אריזה בהתאמה ליקום הסימן. האריזות היו צריכות להיות מינימליסטיות ומודרניות גם יחד, תוך כדי מגע מלאכותי זה של פריכים ואותו הצד הנעים והסימפטי שמביא את הדמויות המצוירות בעט. האפריטיף הוא רגע משכנע שחייב להרגיש על האריזה.

התקנת שולחן עבודה

Wood Storm

התקנת שולחן עבודה הסערה ווד היא התקנה שולחנית להנאה חזותית. הסערה של זרימת האוויר מתממשת על ידי וילון עץ כמו כן משופרת על ידי אורות שמטילים מלמטה לעולם ללא כוח משיכה. ההתקנה מתנהגת כמו לולאה דינמית אינסופית. זה מדריך את קו הראייה סביבו לחפש את נקודת ההתחלה או הסיום שכן הקהל רוקד למעשה עם הסערה.

התקנות אינטראקטיביות

Falling Water

התקנות אינטראקטיביות המים הנופלים הם קבוצה של התקנות אינטראקטיביות המאפשרות למשתמשים לשנות מסלול ריצה סביב קוביה או קוביות. השילוב של קוביות וזרם חרוזים מציג ניגוד של עצם סטטי וזרימת מים דינמית. ניתן למשוך את הנחל לראות חרוזים פועלים או פשוט להניח על שולחן כסצנה של מים קפואים. חרוזים נחשבים גם כרצונות שאנשים עושים בכל יום. המשאלות צריכות להיות כבולות וירוצו לנצח כמפל.

התקנת מסגרת

Missing Julie

התקנת מסגרת עיצוב זה מציג התקנת מסגרת וממשק בין פנים לחוץ, או אורות וצללים. זה נותן ביטוי בזמן שאנשים מסתכלים מחוץ למסגרת כדי לחכות למישהו שיחזור. סוגים וגדלים שונים של כדוריות זכוכית משמשים כסמל למשאלות וקרעים בכדי לרמוז על הרגש שאפשר להסתתר בפנים. מסגרת הפלדה והתיבות מגדירות את גבול הרגש. הרגש שנותן אדם יכול להיות שונה מהאופן בו הוא נתפס ממש כמו שהתמונות בספירות הפוכות.