מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מיצב אמנות

The Future Sees You

מיצב אמנות העתיד רואה אותך מציג את היופי שבאופטימיות שאומץ על ידי הבוגר היצירתי הצעיר - הוגי העתיד, המחדשים, המעצבים והאמנים של עולמך. סיפור ויזואלי דינאמי, המוקרן דרך 30 חלונות על פני 5 מפלסים, העיניים בוערות בספקטרום צבעוני תוסס, ולעיתים נראה כי הוא עוקב אחר הקהל כשהם מסתכלים בביטחון אל תוך הלילה. מבעד לעיניים אלה הם רואים את העתיד, את ההוגה, המחדש, המעצב והאמן: הקריאייטיב של מחר שישנה את העולם.

מסנן סיגריות

X alarm

מסנן סיגריות מעורר X, הוא מעורר עבור מעשנים לגרום להם להבין מה הם עושים לעצמם בזמן שהם עושים זאת. עיצוב זה הוא דור חדש של פילטרים לסיגריות. עיצוב זה יכול להוות תחליף טוב לפרסומות יקרות נגד עישון ויש לו השפעה רבה יותר על דעתם של המעשנים מאשר כל פרסום שלילי אחר. יש לו מבנה פשוט מאוד, המסננים מוטבעים בדיו בלתי נראה המכסה את האזור השלילי של השרטוט עם כל נשיפה הסקיצה תיראה ברורה יותר כך שעם כל נפיחה תראה שהלב שלך מתכהה ואתה יודע מה קורה לך.

אריזת מגנזיום

Kailani

אריזת מגנזיום עבודותיה של סוכנות ארום בנושא הזהות הגרפית והקו האמנותי לאריזות קיילי מבוססות על עיצוב מינימלי ונקי. המינימליזם הזה תואם את המוצר שיש בו רק מרכיב אחד, מגנזיום. הטיפוגרפיה שנבחרה חזקה ומוקלדת. זה מאפיין הן את חוזק המינרלים המגנזיום והן את חוזק המוצר, המשיב את החיוניות והאנרגיה לצרכנים.

בקבוק יין

Gabriel Meffre

בקבוק יין ארומה יוצרת את הזהות הגרפית לקערת האספנים גבריאל מפרה שחוגגת 80 שנה. עבדנו על עיצוב אופייני של שנות השלושים של אותה תקופה, שסמל באופן גרפי על ידי אישה עם כוס יין. לוחיות הצבעים המשמשות מבליטות על ידי הבלטות והטבעה של נייר כסף חם כדי להדגיש את הצד של האוסף של האוסף.

אריזות מזון

Chips BCBG

אריזות מזון האתגר למימוש אריזות השבבים של המותג BCBG כלל ביצוע סדרת אריזה בהתאמה ליקום הסימן. האריזות היו צריכות להיות מינימליסטיות ומודרניות גם יחד, תוך כדי מגע מלאכותי זה של פריכים ואותו הצד הנעים והסימפטי שמביא את הדמויות המצוירות בעט. האפריטיף הוא רגע משכנע שחייב להרגיש על האריזה.

התקנת שולחן עבודה

Wood Storm

התקנת שולחן עבודה הסערה ווד היא התקנה שולחנית להנאה חזותית. הסערה של זרימת האוויר מתממשת על ידי וילון עץ כמו כן משופרת על ידי אורות שמטילים מלמטה לעולם ללא כוח משיכה. ההתקנה מתנהגת כמו לולאה דינמית אינסופית. זה מדריך את קו הראייה סביבו לחפש את נקודת ההתחלה או הסיום שכן הקהל רוקד למעשה עם הסערה.