מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
פוסטר הסרט

Mosaic Portrait

פוסטר הסרט סרט האמנות "דיוקן פסיפס" שוחרר ככרזת קונספט. זה בעיקר מגולל את סיפורה של ילדה שהותקפה מינית. לבן בדרך כלל יש את המטאפורה של המוות וסמל הצניעות. הכרזה הזו בוחרת להסתיר את המסר של "מוות" מאחורי מצבה השקט והעדין של הילדה, כדי להדגיש את הרגש החזק יותר שמאחורי השקט. במקביל, המעצב שילב בתמונה אלמנטים אמנותיים וסמלים מרמזים, מה שגרם לחשיבה וחקירה נרחבים יותר של עבודות קולנוע.

פיסול אור קריסטל

Grain and Fire Portal

פיסול אור קריסטל מורכב מעץ וקריסטל קוורץ, פסל אור אורגני זה משתמש בעץ מקורי בר קיימא ממלאי שמורת עץ טיק מיושן. על פי העץ במשך עשרות שנים על ידי השמש, הרוח והגשם, העץ נוצר אז בצורת יד, מלטש, נשרף ומוגמר לכלי שכולה תאורת LED ומשמשת בגבישים קוורץ כמפזר טבעי. קריסטלים קוורץ טבעיים ללא שינוי 100% משמשים בכל פסל והם כ -280 מיליון שנה. נעשה שימוש במגוון טכניקות גימור עץ כולל שיטת שו סוגי באן לשימוש באש לשימור וצבעים מנוגדים.

יישום סלולרי

DeafUP

יישום סלולרי DeafUP מעורר את חשיבות החינוך והניסיון המקצועי עבור קהילת החרשים במזרח אירופה. הם יוצרים סביבה בה אנשי מקצוע ושומעים וחרשים יכולים להיפגש ולשתף פעולה. עבודה משותפת תהיה דרך טבעית להעצים ולהניע אנשים חירשים להיות פעילים יותר, להעלות את הכישרון שלהם, ללמוד מיומנויות חדשות, לעשות את ההבדל.

אתר אינטרנט

Tailor Made Fragrance

אתר אינטרנט Tailor Made Fragrance נולד מניסיון של חברה איטלקית המתמחה בפיתוח וייצור של אריזות ראשוניות לתחומי ניחוח, טיפוח עור, קוסמטיקה צבעונית ובישום ביתי. תפקידה של Webgriffe היה לתמוך באסטרטגיה העסקית של הלקוח על ידי תכנון של פיתרון העדיף את מודעות המותג והשקת היחידה העסקית החדשה המתמקדת במתן למשתמשים ליצור את הבושם הייחודי וההתאמה האישית שלהם, מהווה צעד של תהליך רחב של צמיחה תעשייתית פילוח של הצעות B2B.

תווית בירה

Carnetel

תווית בירה עיצוב תוויות בירה בסגנון ארט נובו. תווית הבירה מכילה גם פרטים רבים אודות תהליך הבישול. העיצוב מתאים גם לשני בקבוקים שונים. ניתן לעשות זאת פשוט על ידי הדפסת העיצוב בתצוגה של 100 אחוז וגודל 70 אחוז. התווית מחוברת למסד נתונים, מה שמבטיח שכל בקבוק יקבל מספר מילוי ייחודי.

זהות מותג

BlackDrop

זהות מותג זהו פרויקט אסטרטגיה וזהות אישית של המותג. BlackDrop היא רשת חנויות ומותגים שמוכרת ומפיצה קפה. BlackDrop הוא פרויקט אישי שפותח בתחילה כדי לקבוע את הטון ואת הכיוון היצירתי לעסקים יצירתיים פרילנסרים אישיים. זהות מותג זו נוצרה לצורך מיצוב אלכס כיועץ מותג מהימן בקהילת ההפעלה. BlackDrop מייצג מותג הפעלה חלקלק ועכשווי ושקוף שמטרתו להפוך למותג מוביל בתעשייה נצחי, מזוהה.