מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
התקנת נושא

Dancing Cubes

התקנת נושא עיצוב זה מקיים אינטראקציה עם הנושא המוצג על ידי מודולים. עמדת נושא זו מיועדת עם מנגנון מורחב עצמי לחיבור שש קוביות או יותר ליחידה בקנה מידה מוגדלת בשלושה כיוונים בניצב. תצורת הטופס החינמית עם חריצים הופכת את החיבור לדומה לריקודים שזורים זה בזה. סידור החורים הקטנים יוצר מבנה של התאמה לנושא עם חלקים ליניאריים.

זהות ארגונית

film festival

זהות ארגונית "קולנוע, אהוי" היה הסיסמה למהדורה השנייה של פסטיבל הקולנוע האירופי בקובה. זהו חלק ממושג עיצוב המתמקד בנסיעות כדרך לחיבור בין תרבויות. העיצוב מעורר את מסעה של ספינת שייט הנוסעת מאירופה להוואנה עמוסה בסרטים. עיצוב ההזמנות והכרטיסים לפסטיבל נוצר בהשראת דרכונים ומעילי עלייה למטוס המשמשים מטיילים ברחבי העולם כיום. הרעיון לטייל בסרטים מעודד את הציבור להיות פתוח וסקרן לגבי חילופי תרבות.

אוכל חטיפים

Have Fun Duck Gift Box

אוכל חטיפים קופסא המתנות "שיהיה ברווז כיף" היא קופסא מתנה מיוחדת לצעירים. בהשראת צעצועים, משחקים וסרטים בסגנון פיקסלים, העיצוב מתאר "עיר אוכל" לצעירים עם איורים מעניינים ומפורטים. תמונת ה- IP תשולב ברחובות העיר והצעירים אוהבים ספורט, מוזיקה, היפ הופ ופעילויות בידור אחרות. התנסו ממשחקי ספורט מהנים תוך כדי הנאה מאוכל, הביעו אורח חיים צעיר, מהנה ושמח.

חבילת מזון

Kuniichi

חבילת מזון המזון המסורתי היפני שמור Tsukudani אינו מוכר היטב בעולם. מנה מבושלת על בסיס רוטב סויה המשלבת פירות ים ומרכיבי יבשה שונים. החבילה החדשה כוללת תשע תוויות המיועדות למודרניזציה של תבניות יפניות מסורתיות ולהביע את מאפייני המרכיבים. לוגו המותג החדש מעוצב בציפייה להמשיך את המסורת הזו במשך 100 השנים הבאות.

דבש

Ecological Journey Gift Box

דבש עיצוב קופסת המתנות לדבש נוצר בהשראת "המסע האקולוגי" של שנונגג'יה עם שפע של צמחי בר וסביבה אקולוגית טבעית טובה. ההגנה על הסביבה האקולוגית המקומית היא הנושא היצירתי של העיצוב. העיצוב מאמץ אומנות סינית מסורתית עם חיתוך נייר ואמנות בובות צל כדי להציג את האקולוגיה הטבעית המקומית וחמישה בעלי חיים מוגנים ונדירים בסכנת הכחדה. דשא מחוספס ונייר עץ משמש על חומר האריזה, המייצג את מושג הטבע והגנה על הסביבה. הקופסה החיצונית יכולה לשמש כתיבת אחסון מעודנת לשימוש חוזר.

Infographic עם Gif מונפש

All In One Experience Consumption

Infographic עם Gif מונפש פרויקט הצריכה של חוויה כוללת אחת הוא אינפוגרפיק ביג דאטה המציג מידע כמו מטרתם, סוגם וצריכתם של מבקרים בקניונים מורכבים. התכנים העיקריים מורכבים משלושה תובנות ייצוגיות הנגזרות מניתוח ה- Big Data, והם מסודרים מלמעלה למטה לפי סדר החשיבות. הגרפיקה נעשית בטכניקות איזומטריות ומקובצות לשימוש בצבע הייצוגי של כל נושא.