מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שירות המלצות מוזיקה

Musiac

שירות המלצות מוזיקה Musiac הוא מנוע המלצות מוזיקלי, השתמש בהשתתפות פרואקטיבית בכדי למצוא אפשרויות מדויקות למשתמשים שלה. זה נועד להציע ממשקים חלופיים שיאתגרו את האוטוקרטיה של האלגוריתם. סינון מידע הפך לגישת חיפוש בלתי נמנעת. עם זאת, זה יוצר אפקטים של חדרי הד ומגביל את המשתמשים באזור הנוחות שלהם על ידי ביצוע בקפדנות אחר העדפותיהם. משתמשים נעשים פסיביים ומפסיקים לחקור את האפשרויות שהמכונה מספקת. בילוי זמן לבחינת אפשרויות עשוי להעלות עלויות ביו ענקיות, אך המאמץ הוא זה שיוצר חוויה משמעותית.

משקאות חריפים

GuJingGong

משקאות חריפים סיפורי התרבות שהועברו על ידי האנשים מוצגים על גבי האריזה, ודפוסי שתיית הדרקון נמשכים בקפידה. הדרקון מכובד בסין ומסמל שמחה. באיור, הדרקון יוצא לשתות. מכיוון שהוא נמשך על ידי יין, הוא מרחף סביב בקבוק היין, ומוסיף אלמנטים מסורתיים כמו שיאנגיון, ארמון, הר ונהר, מה שמאשר את האגדה של יין מחווה גוג'ינג. לאחר פתיחת הקופסה תהיה שכבה של נייר קלפים עם איורים בכדי לגרום לתיבה להיות אפקט התצוגה הכולל לאחר הפתיחה.

מערכת

Airport Bremen

מערכת עיצוב מודרני בניגוד גבוה ומידע ברור שהיררכי מבדיל את המערכת החדשה. מערכת האוריינטציה פועלת במהירות ותתרום תרומה חיובית לאיכות השירות המציעה שדה התעופה. האמצעים החשובים ביותר לצד שימוש בגופן חדש, אלמנט חץ ייחודי, הצגת צבעים שונים עם ניגודיות גבוהה. זה היה במיוחד בהיבטים פונקציונליים ופסיכולוגיים, כמו נראות טובה, קריאות ורישום מידע ללא מחסום. משתמשים במארזי אלומיניום חדשים עם תאורת LED עכשווית ומיטבית. נוספו מגדלי שילוט.

מושג אריזה

Faberlic Supplements

מושג אריזה בעולם המודרני אנשים נחשפים כל הזמן להשפעות האגרסיביות של גורמים שליליים חיצוניים. אקולוגיה גרועה, קצב החיים העמוס במגלופולינים או מתחים מביאים לעומסים מוגברים על הגוף. כדי לנרמל ולשפר את המצב התפקודי של הגוף, משתמשים בתוספי מזון. המטפורה העיקרית של פרויקט זה הפכה לתרשים לשיפור רווחתו של אדם עם תוספי מזון. כמו כן, האלמנט הגרפי הראשי חוזר על צורת האות F - האות הראשונה בשם המותג.

אמנות

Metamorphosis

אמנות האתר נמצא באזור התעשייה קיהין שבפרברי טוקיו. עשן המתבשל בעקביות מארובות מפעלים תעשייתיים כבדים עשוי לתאר דימוי שלילי כמו זיהום וחומריות. עם זאת, התצלומים התמקדו בהיבטים השונים של המפעלים המציגים את יופיים התפקודיים. במהלך היום, צינורות ומבנים יוצרים דפוסים גיאומטריים עם קווים ומרקמים וקנה המידה על מתקנים בלויים יוצר אוויר של כבוד. בלילה המתקנים מתחלפים למבצר קוסמי מסתורי מזה של סרטי מדע בדיוני בשנות השמונים.

פוסטר לתערוכה

Optics and Chromatics

פוסטר לתערוכה הכותרת אופטיקה וכרומטית מתייחסת לוויכוח בין גתה לניוטון על אופי הצבעים. הדיון הזה מיוצג על ידי ההתנגשות בין שתי הקומפוזיציות בצורת האותיות: האחת מחושבת, גיאומטרית, עם קווי מתאר חדים, והשנייה נשענת על המחזה האימפרסיוניסטי של צללים צבעוניים. בשנת 2014 עיצוב זה שימש ככיסוי לכיסויי האמן של סדרת פנטון פלוס.