מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
התקנות אינטראקטיביות

Falling Water

התקנות אינטראקטיביות המים הנופלים הם קבוצה של התקנות אינטראקטיביות המאפשרות למשתמשים לשנות מסלול ריצה סביב קוביה או קוביות. השילוב של קוביות וזרם חרוזים מציג ניגוד של עצם סטטי וזרימת מים דינמית. ניתן למשוך את הנחל לראות חרוזים פועלים או פשוט להניח על שולחן כסצנה של מים קפואים. חרוזים נחשבים גם כרצונות שאנשים עושים בכל יום. המשאלות צריכות להיות כבולות וירוצו לנצח כמפל.

התקנת מסגרת

Missing Julie

התקנת מסגרת עיצוב זה מציג התקנת מסגרת וממשק בין פנים לחוץ, או אורות וצללים. זה נותן ביטוי בזמן שאנשים מסתכלים מחוץ למסגרת כדי לחכות למישהו שיחזור. סוגים וגדלים שונים של כדוריות זכוכית משמשים כסמל למשאלות וקרעים בכדי לרמוז על הרגש שאפשר להסתתר בפנים. מסגרת הפלדה והתיבות מגדירות את גבול הרגש. הרגש שנותן אדם יכול להיות שונה מהאופן בו הוא נתפס ממש כמו שהתמונות בספירות הפוכות.

עמדת פרחים

Eyes

עמדת פרחים העיניים היא דוכן פרחים לכל אירועים. הגוף הסגלגל מסודר בזהב עם פתחים לא סדירים כעיניים אנושיות המחפשות תמיד לדברים נפלאים בטבע האם. הדוכן מתנהג כמו פילוסוף. זה מוקיר את היופי הטבעי ומופיע בפניך את כל העולם לפני שאתה מדליק אותו או אחריו.

עמדת תצוגה אינטראקטיבית בשולחן העבודה

Ubiquitous Stand

עמדת תצוגה אינטראקטיבית בשולחן העבודה עמדת שולחן עבודה בכל מקום זה מיועדת לאינטראקציה עם אנשים עם חלומות יום. החורים מסודרים ותוספים עם פרחים, סוכריות על מקל או נושאים המוטמעים בתבנית מכיוונים שונים. המשטח הכרום משקף ומשנה גוונים לנושאים המוצגים והאנשים מתקשרים עימו.

מסכה

Billy Julie

מסכה עיצוב זה בהשראת מיקרו-ביטוי. המעצב בוחר בבילי וג'ולי עבור שני סוגים של אישים מרובים. האלמנטים המורכבים נוצרים על ידי התאמה פרמטרית של הכיוון של גיאומטריה דמוית סולם, על בסיס עקומה מסתבכת עם מחיצות. כממשק וכמתורגמן, מסכה זו נוצרת כדי לגרום לאנשים לבחון את המצפון של עצמם.

עוזר לאיפור

Eyelash Stand

עוזר לאיפור עיצוב זה בוחן מטפורה של ריסים. המעצב מחשיב שהריסה היא מרדף אחר ציפייה אישית. הוא יוצר סטנד ריסים כאייקון חיים או כשלב הופעה מיניאטורי. עמדה זו מסמלת התחייבות מזכירה בבוקר או לפני השינה, על ידי הגדרת ריסים באופן זמני לפני או אחרי היישום. עמדת ריסים היא דרך לשנן את מה שמשהו טריוויאלי תרם להרפתקה היומית האישית.