מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מכונת פסטה ביתית

Hidro Mamma Mia

מכונת פסטה ביתית הידרו מאמא מיה היא הצלה חברתית-תרבותית באמצעות גסטרונומיה איטלקית. קל מאוד לשימוש, הוא קל וקומפקטי, קל לאחסון ולהובלה. זה מאפשר פרודוקטיביות גבוהה ובטוחה, ומספק חווית בישול נעימה למשפחה לחיי היומיום והאינטראקציה של חברים. המנוע משולב לחלוטין בסט הילוכים, ומציע כוח, חוסן ושימוש בטוח, ומספק גם ניקיון ותמיכה קלים. הוא חותך בצק בעובי שונה, ויכול להכין מגוון מנות: פסטה, נודלס, לזניה, לחם, מאפה, פיצה ועוד.

Hypercar

Brescia Hommage

Hypercar בתקופות של כל היי-טק גאדג'טים דיגיטליים, שטוחות של מסכי מגע וכלי רכב רציונליים בנפח יחיד, פרויקט ברשיה הומאג 'הוא מחקר דו-מושבי הישן של בית הספר הישן שנראה כחגיגה לעידן בו פשטות אלגנטית, חומריות גבוהה במגע, כוח גולמי, יופי טהור והחיבור הישיר בין אדם למכונה היו שלטון המשחק. תקופה בה גברים אמיצים וגאוניים כמו אטורה בוגאטי עצמו יצרו מכשירים ניידים שהדהימו את העולם.

תיבת לגדול עסיסית עסיסית

Bloom

תיבת לגדול עסיסית עסיסית בלום הוא קופסת גדלים ייעודית עסיסית המשמשת כריהוט ביתי מסוגנן. זה מספק תנאי גידול מושלמים לסוקולנטים. המטרה העיקרית של המוצר היא למלא את הרצון ולטפח עבורם המתגוררים באזורים עירוניים עם פחות גישה לסביבה ירוקה. החיים העירוניים מגיעים עם אתגרים רבים בחיי היומיום. זה גורם לאנשים להתעלם מאופיים. בלום שואף להיות הגשר בין הצרכנים לרצונות הטבעיים שלהם. המוצר אינו אוטומטי, הוא נועד לסייע לצרכן. תמיכת היישום תאפשר למשתמשים לנקוט בפעולה עם הצמחים שלהם, שתאפשר להם לטפח.

מכונת תה

Grundig Serenity

מכונת תה Serenity היא יצרנית תה העכשווית המתמקדת בחוויית משתמש משמחת. הפרויקט מתמקד ברובו באלמנטים אסתטיים וחוויית משתמש, שכן המטרה העיקרית מציעה שהמוצר יהיה שונה מהמוצרים הקיימים. המזח של מכונת התה קטן מהגוף המאפשר למוצר להביט מעל פני האדמה שמביא זהות ייחודית. גוף מעוגל מעט בשילוב משטחים חתוכים תומך גם בזהותו הייחודית של המוצר.

נברשת

Lory Duck

נברשת הברווז של לורי מעוצב כמערכת מתלה המורכבת ממודולים העשויים זכוכית פליז וזכוכית אפוקסי, שכל אחד מהם דומה לברווז המחליק ללא מאמץ דרך מים קרירים. המודולים מציעים גם אפשרות להגדרה; עם נגיעה, כל אחד יכול להיות מותאם לפנים לכל כיוון ולתלות בכל גובה. הצורה הבסיסית של המנורה נולדה במהירות יחסית. עם זאת, הוא היה זקוק לחודשי מחקר ופיתוח עם אינספור טיפוסים כדי ליצור את האיזון המושלם שלו ואת המראה הטוב ביותר מכל הזוויות האפשריות.

קולב פרפרים

Butterfly

קולב פרפרים קולב הפרפרים קיבל את שמו בזכות דמיונו לצורת פרפר מעופף. זהו ריהוט מינימליסטי שניתן להרכיב בצורה נוחה עקב תכנון הרכיבים המופרדים. המשתמשים יכולים להרכיב את הקולב במהירות בידיים חשופות. כאשר יש צורך בתנועה, נוח להובלה לאחר פירוק. ההתקנה נוקטת רק בשני שלבים: 1. ערוך את שתי המסגרות יחד כדי ליצור X; והופכים את המסגרות בצורת היהלום מכל צד חופפות. 2. החלק את חתיכת העץ דרך המסגרות בצורת היהלום החופפות משני הצדדים כדי להחזיק את המסגרות