מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מערכת מיון פסולת למחזור

Spider Bin

מערכת מיון פסולת למחזור סל העכביש הוא פיתרון אוניברסאלי וחסכוני למיון חומרים הניתנים למחזור. קבוצה של פחים מוקפצים נוצרת לבית, למשרד או בחוץ. לפריט אחד שני חלקים בסיסיים: מסגרת ותיק. הוא מועבר בקלות ממקום למקום, נוח להובלה ולאחסון, מכיוון שהוא יכול להיות שטוח כאשר אינו בשימוש. קונים מזמינים פח עכביש באינטרנט, שם הם יכולים לבחור גודל, מספר פחי עכביש וסוג התיק בהתאם לצרכים שלהם.

עובש קרח

Icy Galaxy

עובש קרח הטבע תמיד היה אחד ממקורות ההשראה החשובים ביותר עבור מעצבים. הרעיון עלה במוחם של מעצבים באמצעות התבוננות בחלל ובדימוי הגלקסיה של שביל החלב. ההיבט החשוב ביותר בעיצוב זה היה ליצור צורה ייחודית. עיצובים רבים הנמצאים בשוק מתמקדים ביצירת הקרח הצלול ביותר אך בעיצוב שהוצג זה, המעצבים התמקדו בכוונה בצורות המיוצרות על ידי המינרלים בזמן שהמים הופכים לקרח, בכדי שיהיה ברור יותר שהמעצבים הפכו פגם טבעי לאפקט יפהפה. עיצוב זה יוצר צורה כדורית ספירלית.

חניית אופניים מהפכנית

Smartstreets-Cyclepark™

חניית אופניים מהפכנית חניון האופניים Smartstreets-Cyclepark הוא מתקן רב תכליתי וייחודי לחניוני אופניים לשני אופניים שמתאים תוך דקות כדי לאפשר שיפור מהיר של מתקני חניה לאופניים ברחבי אזורים עירוניים מבלי להוסיף עומס לזירת הרחוב. הציוד מסייע בהפחתת גניבת האופניים וניתן להתקין אותו אפילו ברחובות הצרים ביותר, ומשחרר ערך חדש מתשתיות קיימות. עשוי מפלדת אל חלד, הציוד יכול להיות בהתאמה בצבע RAL וממותג לרשויות מקומיות או נותני חסות. זה יכול לשמש גם כדי לעזור בזיהוי מסלולי מחזור. ניתן להגדיר אותו מחדש כך שיתאים לכל גודל או סגנון של עמודה.

גרם מדרגות

U Step

גרם מדרגות גרם מדרגות U נוצר על ידי שילוב של שני חלקי פרופיל תיבה מרובעים בצורת U בעלי מידות שונות. בדרך זו גרם המדרגות לתומך עצמי בתנאי שהמימדים אינם חורגים מסף. הכנה מראש של חלקים אלה מספקת נוחות הרכבה. האריזה וההובלה של חלקים ישרים אלו גם הם מפושטים מאוד.

גרם מדרגות

UVine

גרם מדרגות גרם מדרגות לולייני UVine נוצר על ידי שילוב פרופילי קופסא בצורת U ו- V בצורה לסירוגין. בדרך זו גרם המדרגות לתמיכה עצמית מכיוון שהוא אינו זקוק למוט מרכזי או לתמיכה היקפית. באמצעות המבנה המודולרי והמגוון שלו, העיצוב מביא לקלות לאורך ייצור, אריזה, הובלה והתקנה.

אופניים אלקטרוניים מעץ

wooden ebike

אופניים אלקטרוניים מעץ חברת ברצלונה Aceteam יצרה את האופנוע האלקטרוני הראשון מעץ, המשימה הייתה לבנות אותו בצורה ידידותית לסביבה. החיפוש אחר שותף לשיתוף פעולה מוסמך הצליח עם הפקולטה למדעי העץ והטכנולוגיה של אוניברסיטת אברסוואלדה לפיתוח בר-קיימא. הרעיון של מתיאס ברודה הפך למציאות, תוך שילוב טכנולוגיית CNC והידע בחומר עץ, E-Bike העץ נולד.