מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שרפרף

Tri

שרפרף שרפרף במוצק ארז טבעי שעבד עם מכונות CNC וסיים את המיוחדות ביד זה שהוא נוצר מגוש של ארז מעץ מלא שלא מטופל 50X50 משטח מלוטש ביד עם גריסים של נייר זכוכית מה שהופך משטח מט וחלק למגע ומשפר את המשטח צורות ותכנית הצבעים של עץ ארז מסוים היא לקבל שמן טבעי המגן עליו והופך אותו לאובייקט פונקציונאלי ופרקטי בתחזוקתו לעיצוב רך המשפר את החומר הטבעי בתוספת הניחוח שלו ואתה יכול לדבר על מגע חושי עיצובי נוחות וניחוח.

אגרטל

Flower Shaper

אגרטל סדרת האגרטלים הללו היא תוצאה של ניסויים ביכולות ומגבלות החימר ומדפסת חימר תלת מימדית בנויה בעצמה. החימר רך וגמיש כאשר הוא רטוב, אך הופך להיות קשה ושברירי כאשר יבש. לאחר חימום בכבשן, חימר הופך לחומר עמיד ועמיד למים. המיקוד הוא ביצירת צורות ומרקמים מעניינים שקשה לבצע זמן רב ואף לא ניתן לעשות זאת בשיטות מסורתיות. החומר והשיטה הגדירו את המבנה, את המרקם ואת הצורה. כולם עובדים יחד כדי לעצב את הפרחים. לא נוספו חומרים אחרים.

צעצוע

Mini Mech

צעצוע בהשראת האופי הגמיש של מבנים מודולריים, Mini Mech הוא אוסף של בלוקים שקופים הניתנים להרכבה למערכות מורכבות. כל בלוק מכיל יחידה מכנית. בשל התכנון האוניברסלי של צימודים ומחברים מגנטיים, ניתן ליצור מגוון אינסופי של שילובים. לעיצוב זה יש מטרות חינוכיות ופנאי בעת ובעונה אחת. הוא מכוון לפתח את כוח היצירה ומאפשר למהנדסים צעירים לראות את המנגנון האמיתי של כל יחידה באופן אינדיבידואלי וקולקטיבי במערכת.

ברז

Aluvia

ברז העיצוב של אלוביה שואב השראה לשחיקה בסחף, מים מעצבים צלליות עדינות על הסלעים לאורך זמן והתמדה; ממש כמו חלוקי נחל בצד הנהר, הרכות והעקומות הידידותיות בעיצוב הידית מפתים את המשתמש לפעולה ללא מאמץ. המעברים המעוצבים בקפידה מאפשרים לאור לנוע בצורה שוטפת לאורך המשטחים, ובכך מעניקים לכל מוצר מראה הרמוני.

שולחן מחשב נייד

Ultraleggera

שולחן מחשב נייד בחלל המגורים של המשתמש הוא יוכל לבצע את המשימה של שולחן קפה ולעמוד בצרכים של הצבת, השארת, תוך התחשבות במספר חפצים; הוא לא מיועד רק לשימוש במחשבים ניידים, אלא עשוי להיות פחות ספציפי לשימוש במחשבים ניידים; הוא יכול לאפשר תנוחות ישיבה שונות מבלי להגביל את הניידות בעת השימוש בברך; בקיצור, ריהוט ביתי שאינו מיועד לשימוש על הברכיים אך עדיין מומלץ להשתמש ברגעים הנמצאים ביחידות ישיבה כמו ספות מושב לטווח קצר.

כסא

Stocker

כסא הגרגר הוא מיזוג בין שרפרף לכיסא. מושבי העץ הקלים הניתנים לגיבוב מתאימים למתקנים פרטיים וחצי-רשמיים. צורתו האקספרסיבית מדגישה את יופיו של העץ המקומי. התכנון והבנייה המורכבים המסובכים מאפשרים לו בעובי חומר של 8 מ"מ של 100 אחוז מעץ מלא ליצירת פריט חזק אך קל במשקל 2300 גרם בלבד. הבנייה הקומפקטית של ה- Stocker מאפשרת לחסוך מקום. מוערמים זה על זה, ניתן לאחסן אותו בקלות ובשל העיצוב החדשני שלו, ניתן לדחוף את סטקר לחלוטין מתחת לשולחן.