מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אגרטל

Rainforest

אגרטל אגרטלי יער הגשם הם תערובת של צורות מעוצבות בתלת מימד וטכניקת קיטור סקנדינבית מסורתית. לחתיכות בצורת היד יש זכוכית עבה במיוחד עם כתמי צבע צפים ללא משקל. הקולקציה מעוצבת הסטודיו נוצרת בהשראת הניגודים של הטבע, וכיצד היא יוצרת הרמוניה.

תאורה

Thorn

תאורה בהאמין שאפשר לגדל ולהבדיל צורות אורגניות בטבע מבלי להפריע למבנה ולביטוי שלהם על ידי צירופי מקרים, וכי לבני אדם יש זיקה אינסטינקטיבית לצורות טבעיות, אמר ילמז דוגן כי תוך כדי תכנון של קוץ הוא רצה לשקף צמיחה עם צורות לחקות את הטבע ללא כל הגבלת ממד בתאורה. קוץ, המהווה מקור השראה לענף טבעי של קוץ; גדל במבנה אקראי ויוצר טבעי, עונה על צרכים שונים ואין לו מגבלת גודל כעיצוב תאורה טוב.

שולחן

Patchwork

שולחן ילמז דוגן, שהתחיל ברעיון שאפשר להשתמש בחומרים תעשייתיים שונים יחד על מגש שולחן, אמר שהוא עיצב גמישות בשולחן העבודה שלך שאתה יכול לבצע שינויים כדי להתאים לטרנדים שונים בכל עת. עם העיצוב השבור לחלוטין שלו, טלאים הם עיצוב דינאמי שיכול להסתגל בקלות לחללים שונים כמו שולחנות אוכל ושולחן ישיבות.

מתקן לטיהור מים

Waterfall Towers

מתקן לטיהור מים הבניין חוצה מיקום כשהוא מביא מחדש את האתר המלאכותי ההופך לחלק מסביבה טבעית מאוחדת. הגבול בין העיר לטבע מוגדר ומתעצם על ידי נוכחות הסכר. כל צורה קשורה אחרת, המשקפת את מערכות ההזמנה הסימביוטיות של הטבע. במיוחד במושג הספציפי, מיזוג הנוף והארכיטקטורה מתרחש תוך שימוש בזרימת המים כפונקציה פונקציונלית ובהמשך כאל גורם ארגוני.

שולחן קפה

Ripple

שולחן קפה הטבלאות האמצעיות בהן השתמשו בדרך כלל מתקיימות באמצע החללים וגורמות לקושי בבעיות הגישה. מסיבה זו, טבלאות השירות משמשות לפתיחת פער זה. על מנת לפתור את הבעיה, שילם דוגמן שתי פונקציות בעיצוב של Ripple ופיתח עיצוב מוצר דינמי שיכול להיות גם מעמד אמצעי וגם שולחן שירות, שנוסע עם זרוע א-סימטרית ונע מרחוק. תנועה דינמית זו חופפת את קווי העיצוב הנוזלים של ריפל המשקפים מהטבע עם השתנות של טיפה והגלים הנוצרים על ידי אותה טיפה.

יאכטה

Portofino Fly 35

יאכטה ה- Portofino Fly 35, מלא באור טבעי מחלונות גדולים הממוקמים באולם, גם הם בבקתות. מידותיו מציעות תחושת מרחב חסרת תקדים לסירה בגודל כזה. ברחבי הפנים לוח הצבעים הוא חם וטבעי, עם הבחירה של קומפוזיציות שיווי משקל של צבעים וחומרים, מה שהופך את הסביבות באזורים מודרניים ונוחים, בעקבות המגמות הבינלאומיות של עיצוב פנים.