מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שטיח

Hair of Umay

שטיח השטיח מיוצר בטכניקה נוודית עתיקה, מוגן על ידי רשימת המורשת התרבותית הבלתי מוחשית של אונסק"ו הזקוקה לשמירה דחופה. מרבד זה מוציא את המיטב מהצמר בגלל גווני צמר צבעוניים ותפירת יד עדינה שיוצרת מרקם נפחי. 100 אחוז בעבודת יד, שטיח זה מיוצר בגוונים טבעיים של צמר בתוספת גוון צהבהב צבוע בקליפת בצל. חוט מוזהב שעובר בשטיח משמיע הצהרה ומזכיר את השיער הזורם בחופשיות ברוח - שיערה של האלה הנוודית אומאי - מגן נשים וילדים.

מכונת קפה

Lavazza Desea

מכונת קפה מכונה ידידותית המיועדת להציע את החבילה השלמה של תרבות הקפה האיטלקית: מאספרסו ועד קפוצ'ינו אותנטי או לאטה. ממשק המגע מסדר את הבחירות בשתי קבוצות נפרדות - אחת לקפה ואחת לחלב. ניתן להתאים אישית את המשקאות עם פונקציות דחיפה לטמפרטורה וקצף חלב. שירות נחוץ מסומן במרכז עם סמלים מוארים. המכונה מגיעה עם ספל זכוכית ייעודי ומיישמת את שפת הצורה של Lavazza עם משטחים מבוקרים, פרטים מעודנים ותשומת לב מיוחדת לצבעים, חומרים & amp; סיים.

מכונת קפה

Lavazza Idola

מכונת קפה פיתרון מושלם לחובבי הקפה המחפשים חווית אספרסו איטלקית נכונה בבית. ממשק המשתמש הרגיש למגע עם משוב אקוסטי כולל ארבע בחירות ופונקציית העלאת טמפרטורה המציעה חוויה בהתאמה אישית לכל טעם ובכל אירוע. המכונה מציינת מים חסרים, מיכל כובעים מלא או הכרח לפלוש באמצעות סמלים מוארים נוספים וניתן לכוונן את מגש הטפטוף בקלות. העיצוב עם הרוח הפתוחה, פני השטח האיכותיים והפרטיו המתוחכמים הוא התפתחות של שפת הצורה הוותיקה של לבאצה.

מכונת אספרסו

Lavazza Tiny

מכונת אספרסו מכונת אספרסו קטנה וידידותית המביאה חווית קפה איטלקית אותנטית לביתכם. העיצוב ים תיכוני בשמחה - מורכב מאבני בניין רשמיות בסיסיות - חוגג צבעים ומיישם את שפת העיצוב של Lavazza בגלישה ופירוט. הקליפה הראשית עשויה מקשה אחת ויש לה משטחים רכים אך נשלטים במדויק. הציצה המרכזית מוסיפה מבנה חזותי והתבנית הקדמית חוזרת על הנושא האופקי המוצג לעיתים קרובות על מוצרי Lavazza.

ספה

Gloria

ספה עיצוב הוא לא רק צורה חיצונית, אלא הוא גם מחקר על המבנה הפנימי, הארגונומיה ומהותו של אובייקט. במקרה זה הצורה היא מרכיב חזק מאוד, והיא החיתוך הניתן למוצר שמעניק לו את הייחודיות שלו. היתרון של גלוריה יש כוח להיות בהתאמה אישית של 100%, להוסיף אלמנטים, חומרים וגימורים שונים. המוזרות הגדולה היא כל האלמנטים הנוספים שניתן להוסיף בעזרת המגנטים על המבנה, ומעניקים למוצר מאות צורות שונות.

אגרטל זכוכית

Jungle

אגרטל זכוכית בהשראת הטבע, הנחת היסוד של אוסף זכוכית הג'ונגל היא ליצור חפצים שזוכים בערכם מהאיכות, העיצוב והחומר. צורות פשוטות משקפות את השלווה של המדיום, תוך היותן חסרות משקל וחזקות בו זמנית. אגרטלים מנופחים בפה ומעוצבים ביד, חתומים וממוספרים. קצב תהליך ייצור הזכוכית מבטיח כי לכל אובייקט באוסף הג'ונגל יש משחק צבע ייחודי המחקה את תנועת הגלים.