מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אור השולחן

Moon

אור השולחן אור זה ממלא תפקיד פעיל בליווי אנשים בחלל עבודה מהבוקר עד הלילה. זה תוכנן תוך התחשבות בסביבת עבודה של אנשים. ניתן לחבר את החוט למחשב נייד או לבנק חשמל. צורת הירח הייתה עשויה משלושת רבעים מעגל כאייקון עולה מתמונת השטח העשויה מסגרת אל חלד. תבנית פני הירח מזכירה את מדריך הנחיתה בפרויקט חלל. התפאורה נראית כמו פסל באור יום ומתקן קליל שמנחם את מתוח העבודה בלילה.

אור

Louvre

אור אור הלובר הוא מנורת שולחן אינטראקטיבית בהשראת אור השמש של הקיץ היווני העוברת בקלות מתריסים סגורים דרך לוברס. זה מורכב מ 20 טבעות, 6 של פקק ו 14 של פרספקס, המשנים סדר בדרך שובבה כדי לשנות את הדיפוזיה, הנפח ואת האסתטיקה הסופית של האור על פי העדפות וצרכי המשתמשים. אור עובר בחומר וגורם להתפשטות, כך שאף צללים לא מופיעים על עצמו ולא על המשטחים סביבו. טבעות בגבהים שונים מעניקות אפשרות לשילובים אינסופיים, התאמה אישית בטוחה ושליטה מוחלטת על האור.

מנורה

Little Kong

מנורה קונג הקטנה היא סדרת מנורות הסביבה המכילה פילוסופיה מזרחית. אסתטיקה מזרחית מקדישה תשומת לב רבה לקשר שבין וירטואלי לממש, מלא וריק. הסתרת נורות הלד בעדינות אל מוט המתכת לא רק מבטיחה את הריק והטוהר של האהיל, אלא גם מבדילה את קונג למנורות אחרות. מעצבים גילו את המלאכה האפשרית לאחר ניסויים של יותר משלושים פעמים להציג את האור והמרקם השונים בצורה מושלמת, המאפשרת חווית תאורה מדהימה. הבסיס תומך בטעינה אלחוטית ובעל יציאת USB. זה יכול להיות מופעל או כבה רק על ידי נפנוף ידיים.

שרפרף מטבח

Coupe

שרפרף מטבח שרפרף זה נועד לעזור לאחד לשמור על תנוחת עמידה ישירה ניטרלית. על ידי התבוננות בהתנהגותם היומיומית של אנשים, צוות העיצוב מצא את הצורך באנשים לשבת על שרפרפים למשך זמן קצר יותר כמו למשל לשבת במטבח להפסקה מהירה, מה שיצר השראה מהצוות ליצור שרפרף זה במיוחד כדי להתאים להתנהגות כזו. שרפרף זה מעוצב עם חלקים ומבנים מינימליים, מה שהופך את השרפרף במחיר סביר ומשתלם עבור קונים ומוכרים על ידי התחשבות בפריון התוצרת.

חגורת כביסה בתוך הבית

Brooklyn Laundreel

חגורת כביסה בתוך הבית זוהי חגורת כביסה לשימוש פנים. גוף קומפקטי שהוא קטן יותר מהכריכה היפנית נראה כמו סרט קלטת, גימור חלק ללא בורג על פני השטח. חגורה באורך 4 מ 'כוללת 29 חורים, כל חור יכול לשמור ולהחזיק קולב מעילים ללא ספסות כביסה, הוא עובד לייבוש מהיר. החגורה עשויה מפוליאוריטן אנטי-בקטריאלי ואנטי-עובש, חומר בטוח, נקי וחזק. עומס מקסימאלי הוא 15 ק"ג. 2 יחידות וו וגוף סיבובי מאפשרים שימוש מרובה דרך. קטן ופשוט, אבל זה שימושי מאוד לכביסה בתוך הבית. הפעלה קלה והתקנה חכמה יתאימו לכל סוגי החדרים.

ספה

Shell

ספה ספת המעטפת הופיעה כשילוב של מתאר פגזי ים ומגמות אופנה בחיקוי טכנולוגיית שלד-אקזוט והדפסת תלת מימד. המטרה הייתה ליצור ספה עם השפעה של אשליה אופטית. זה אמור להיות הרהיט הקליל והאוורירי שיכול לשמש גם בבית וגם בחוץ. כדי להשיג את אפקט הקלילות נעשה שימוש ברשת של חבלים ניילוניים. כך קשיות הפגר מאוזנת על ידי אריגה וקווי הצללית. בסיס נוקשה מתחת לחלקי הפינה של המושב יכול לשמש כשולחנות צד ומושבים ומושבים מעלי רכה מסיימים את הקומפוזיציה.