מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שירות שתייה חמה עם צמחים טריים

Herbal Tea Garden

שירות שתייה חמה עם צמחים טריים פטריק סראן יצר את גן התה הצמחי כפריט ייחודי עבור לנדמרק מנדרין אוריינטל בהונג קונג בשנת 2014. מנהל הקייטרינג רצה עגלה עליה יוכל לבצע את טקס התה. עיצוב זה עושה שימוש חוזר בקודים שפותח על ידי פטריק סרראן בעגלות סדרת ה- K שלו, כולל עגלת הגבינה KEZA והעגלה הרב-פונקציונאלית Km31, שהושפעו מציור נוף סיני.

עגלת שמפניה

BOQ

עגלת שמפניה BOQ היא עגלה עם אמבט קרח להגשת שמפניה בקבלות פנים. הוא עשוי עץ, מתכת, שרף וזכוכית. סימטריה מעגלית מארגנת חפצים וחומרים כחלק בלתי נפרד מהעיצוב. חלילים סטנדרטיים מאוחסנים בקורולה, בראשם למטה, מתחת למגש שרף לבן, מוגן מפני אבק וזעזועים. הקומפוזיציה, כמעט פרחונית, מזמינה את האורחים ליצור מעגל לטעום את המשקה היקר. אבל קודם כל, זהו אביזר אפקטיבי שלב למלצר.

עגלה שכבתית

Kali

עגלה שכבתית עגלת צעד זו היא אחד המרכיבים בסדרת K של המעצבת עבור המותג QUISO. זה עשוי מעץ מלא מעוצב להפליא. העיצוב החזק והמוצק שלו הופך אותו לאידיאלי להגשת אלכוהול בשולחן המסעדה. למען הבטיחות והאלגנטיות של השירות, המשקפיים תלויים מכרית, הבקבוקים מנועלים על ידי ציפוי ללא החלקה, הגלגלים התעשייתיים מגלגלים חלקים ושקטים.

עגלה רב תכליתית

Km31

עגלה רב תכליתית פטריק סראן יצר את ה- Km31 לספקטרום גדול של שימושים במסעדה. האילוץ העיקרי היה רב פונקציונליות. ניתן להשתמש בעגלה זו באופן יחיד להגשת שולחן אחד, או ברציפות עם אחרים למזנון. המעצב תכנן חלק עליון מעוצב של קריון המורכב על אותו בסיס גלגלים שתכנן עבור מגוון עגלות כמו ה- KEZA, ובהמשך גם הקווין, גן התה צמחים והקאלי, שנקראו יחד סדרת K. הקשיות של הקריון אפשרה לבחור גימור קליל שלם, עם הקשיחות הנדרשת למפעל מפואר.

מכונת קפה אוטומטית

F11

מכונת קפה אוטומטית קווים פשוטים ואלגנטיים, נקיים וגימור חומרים באיכות גבוהה הופכים את עיצוב ה- F11 לסביבות מקצועיות וביתיות. צג המגע המלא בגודל 7 אינץ 'קל לשימוש ואינטואיטיבי במיוחד. F11 היא מכונה "מגע אחד" בה תוכלו להתאים את המשקאות המועדפים עליכם לבחירה מהירה. הופר מוגדל שעועית, מיכל מים ומכל קרקע זמינים להתמודדות עם שעת השיא יחידת מבשלות פטנט יכולה להציע אספרסו בלחץ או קפה רגיל ללא לחץ והארומה מובטחת באמצעות להבים שטוחים מקרמיקה.

התקן אבטחה

G2 Face Recognition

התקן אבטחה איכות גבוהה של חומרים ופשטות עיצוב הופכים את מכשיר זיהוי הפנים הזה למפנק, מסוגנן וחזק. טכנולוגיה מתקדמת בפנים כדי להפוך אותה לאחת המהירות בעולם ומדויקת מאוד, אף אחד לא יכול לרמות את האלגוריתם שלה. מוצר אטום למים עם אווירה הוביל אור בצד האחורי ליצירת אווירה אווירה אפילו במשרד הקר ביותר. הגודל הקומפקטי גורם לו להתאים כמעט לכל מקום והצורה מאפשרת למקם אותו אופקית או אנכית.