מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
הלוגו

N&E Audio

הלוגו בתהליך עיצוב מחדש של הלוגו של N&E, N, E מייצג את שם המייסדים נלסון ואדיסון. אז, היא שילבה את הדמויות של N&E וצורת גל צליל ליצירת לוגו חדש. HiFi בעבודת יד הוא ספק שירותים ייחודי ומקצועי בהונג קונג. היא ציפתה להציג מותג מקצועי ברמה גבוהה ולייצר רלוונטיות מאוד לענף. היא מקווה שאנשים יוכלו להבין למה התכוון הלוגו כשהם מסתכלים עליו. קלוריס אמרה כי האתגר ביצירת הלוגו הוא כיצד להקל על זיהוי הדמויות של N ו- E מבלי להשתמש בגרפיקה מסובכת מדי.

אתר אינטרנט

Upstox

אתר אינטרנט Upstox בעבר הייתה חברת הבת של RKSV פלטפורמה למסחר במניות מקוונות. מוצרים מובחנים המיועדים לסוחרים והדיוטים הם אחד ה- USP החזקים של Upstox יחד עם פלטפורמת הלמידה שלה לסחר חופשי. האסטרטגיה והמותג כולו הומצאו במהלך שלב העיצוב בסטודיו של לוליפופ. מתחרים מעמיקים, משתמשים ומחקרי שוק עזרו במתן פתרונות שיצרו זהות נפרדת לאתר. עיצובים נעשו אינטראקטיביים ואינטואיטיביים בעזרת איורים, אנימציות ואייקונים בהתאמה אישית, ועזרו לשבור את המונוטוניות של אתר מונע נתונים.

יישום אינטרנט

Batchly

יישום אינטרנט פלטפורמה מבוססת Batchly SaaS מאפשרת ללקוחות Amazon Web Services (AWS) להפחית את העלויות שלהם. עיצוב אפליקציות האינטרנט במוצר הוא ייחודי ומושך מכיוון שהוא מאפשר למשתמש לבצע פונקציות שונות מנקודה אחת מבלי לצאת מהדף ובנוסף שוקל לספק מבט לעין הציפור על כל הנתונים החשובים למנהלים. המוקד ניתן גם בהצגת המוצר דרך אתר האינטרנט שלו והוא תוכנן לתקשר את ה- USP שלו ב -5 השניות הראשונות עצמה. הצבעים המשמשים כאן הם מלאי חיים ואייקונים ואיורים עוזרים להפוך את האתר לאינטראקטיבי.

מצגת פרסים

Awards show

מצגת פרסים במה חגיגית זו עוצבה במראה ייחודי והצריכה גמישות בהצגת מופע מוסיקה וכמה מצגות פרסים שונות. קטעי הסט היו מוארים באופן פנימי כדי לתרום לגמישות זו וכללו אלמנטים מעופפים כחלק מהתפאורה שהוטסה במהלך המופע. זו הייתה מצגת וטקס פרסים שנתי לעמותה.

בקבוק

North Sea Spirits

בקבוק העיצוב של בקבוק הרוחות בצפון הים בהשראת הטבע הייחודי של סילט ומשלב את הטוהר והבהירות של אותה סביבה. בניגוד לבקבוקים אחרים, ספירט הים הצפוני מכוסה במלואו על ידי ציפוי פנים לא צבעוני. הלוגו מכיל את סטרנדדיסטל, פרח שקיים רק בקמפן / סילט. כל אחד מ -6 הטעמים מוגדרים על ידי צבע ספציפי אחד ואילו התוכן של 4 המשקאות המיקסים זהה לצבע הבקבוק. ציפוי המשטח מעניק תחושת יד רכה וחמה והמשקל מוסיף לתפיסת הערך.

תקליט ויניל

Tropical Lighthouse

תקליט ויניל ה- 9 האחרונים הוא בלוג מוזיקה ללא מגבלות ז'אנר; התכונה שלו היא כיסוי צורת טיפה וחיבור בין רכיב חזותי למוזיקה. 9 האחרונים מפיקים קומפילציות מוזיקליות, שכל אחת מהן מכילה נושא מוזיקלי עיקרי המשתקף בתפיסה הוויזואלית. המגדלור הטרופי הוא אוסף 15 לסדרה. הפרויקט נוצר בהשראת צלילי יער טרופי, וההשראה העיקרית בו היא המוסיקה של האמן והמוזיקאי Mtendere Mandowa. פרויקט זה עוצב כריכה, סרטון פרומו ואריזת דיסק ויניל.