מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
פודקאסט

News app

פודקאסט חדשות הוא יישום ראיון למידע שמע. זה בהשראת העיצוב שטוח התפוחים של iOS עם איורים להמחשת חסימות המידע. מבחינה ויזואלית לרקע צבע כחול חשמלי כמשימה לגרום לבלוקים להתבלט. ישנם מעט מאוד אלמנטים גרפיים, המטרה, להקל על היישום לשימוש מבלי להסיח את דעתו של המשתמש או לאבד אותו.

אריזה למזון בריאות קוריאני

Darin

אריזה למזון בריאות קוריאני הדרין נועדה לשחרר אנשים מודרניים מחוסר רצון ממוצרי מזון הבריאות המסורתיים של קוריאה בחברת העייפות, והיא מציגה בהירות גרפית פשוטה בהעברת חבילות לרגישותם של אנשים מודרניים, בשונה מהתמונות הבלתי-מחויבות ששימשו חנויות מזון בריאות קוריאניות מסורתיות. . כל העיצובים מיוצרים ממוטיבים של זרימת הדם, ומדגימים את המטרה של מתן חיוניות ובריאות לעשרים והשלושים העייפים.

אנימציה תלת מימדית

Alignment to Air

אנימציה תלת מימדית באשר לאנימציית המכתבים היצירתיים, ג'ין התחיל עם האלף-בית A. וכשמדובר בצעד הקונספט, הוא ניסה לראות מצבי רוח נמרצים יותר המשקפים את הפילוסופיה שלו שהיא די פעילה אך מארגנת בו זמנית. לאורך הדרך, הוא הגה את המלים הסותרות שעומדות ביסודיות לרעיון שלו בדרך כלשהי כמו יישור לאוויר שהוא הכותרת של פרויקט זה. עם זה בחשבון, האנימציה מציגה רגעים מדויקים ועדינים יותר במילה הראשונה. מצד שני, זה מסתיים באווירה גמישה ורופפת למדי בכדי לבטא את המכתב האחרון.

עיצוב אתרים ו- Ux

Si Me Quiero

עיצוב אתרים ו- Ux אתר Sí, Me Quiero הוא מרחב שעוזר להיות עצמך. כדי לבצע את הפרויקט, היה צורך לערוך ראיונות ולבדוק את ההקשר החברתי והתרבותי ביחס לנשים; התחזית שלה בחברה ועם עצמה. הוסכם כי הרשת תהיה ליווי ותתבצע בגישה של עזרה לאהוב את עצמו. בעיצוב זה בא לידי ביטוי פשטות עם גוונים נייטרלים המשתמשים בניגודים אדומים כדי למשוך תשומת לב לפעולות מסוימות, צבעים של המותג של הספר שפרסם הלקוח. ההשראה הגיעה מאמנות הקונסטרוקטיביזם.

עיצוב תוויות יין

314 Pi

עיצוב תוויות יין התנסות בטעימת יין היא תהליך בלתי נגמר המוביל לשבילים חדשים וניחוחות שונים. הרצף האינסופי של pi, המספר הבלתי הגיוני עם העשרון הבלתי נגמר בלי לדעת את האחרון שבהם היה ההשראה לשם היינות האלה ללא סולפיטים. העיצוב נועד לשים את הפיצ'רים של 3,14 סדרות יין לאור הזרקורים במקום להסתיר אותם בין תמונות או גרפיקה. על פי גישה מינימליסטית ופשוטה, התווית מציגה רק את המאפיינים האמיתיים של יינות טבעיים אלה כפי שניתן לראות במחברת האונולוג.

הספר

ZhuZi Art

הספר סדרה של מהדורות ספרים ליצירות שנאספו של קליגרפיה וציור סיני מסורתיים יוצאת לאור על ידי מוזיאון האמנות נאנג'ינג ז'וזי. עם ההיסטוריה הארוכה והטכניקה האלגנטית שלה, הציורים הסיניים המסורתיים והקליגרפיה מוערכים בזכות הערעור האמנותי והמעשי שלהם. בעת תכנון הקולקציה, נעשה שימוש בצורות מופשטות, בצבעים ובקווים כדי ליצור חושניות עקבית ולהדגיש את החלל הריק בסקיצה. המאמץ עולה בקנה אחד עם אמנים בסגנונות ציור וקליגרפיה מסורתיים.