מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תוויות יין

KannuNaUm

תוויות יין העיצוב של מדבקות היין KannuNaUm מאופיין בסגנונו המעודן והמינימלי, המתקבל על ידי חיפוש אחר סמלים שיכולים לייצג את ההיסטוריה שלהם. טריטוריה, תרבות ותשוקה של מגדלי היינות של ארץ האריכות חיים מרוכזים לשתי התוויות המתואמות הללו. הכל משופר על ידי העיצוב של גפן המאה שנערך בטכניקת הזהב שנמזגה בתלת מימד. עיצוב אייקונוגרפיה המייצג את ההיסטוריה של יינות אלה ואיתם את תולדות הארץ ממנה נולדה אוגליסטרה ארץ המאה בסרדיניה.

עיצוב תוויות יין

I Classici Cherchi

עיצוב תוויות יין עבור יקב היסטורי בסרדיניה, מאז 1970, הוא תוכנן מחדש את התוויות עבור קו היינות קלאסיקה. חקר התוויות החדשות רצה לשמור על הקשר למסורת שהחברה רודפת אחריה. בשונה מתוויות קודמות זה עבד כדי להעניק נופך של אלגנטיות שהולך טוב עם האיכות הגבוהה של היינות. שכן התוויות עובדות בטכניקת ברייל שמביאה אלגנטיות וסגנון ללא שקילה. התבנית הפרחונית מבוססת על התרחבות גרפית של תבנית הכנסיה הסמוכה סנטה קרוצ'ה באוסיני, שהיא גם לוגו החברה.

תווית יין

Guapos

תווית יין העיצוב מכוון את המיזוג בין העיצוב המודרני לנטיות נורדיות באמנות, ומציג את ארץ מוצאו של היין. כל חתך קצה מייצג את הגובה בו כל כרם גדל וצבע בהתאמה לזן הענבים. כאשר כל הבקבוקים מיושרים בקו זה, הם מהווים את צורות הנופים של צפון פורטוגל, האזור המוליד את היין הזה.

שיקום טירה ישן

Timeless

שיקום טירה ישן הבעלים קנה את בית קרופורדטון בסקוטלנד באפריל 2013, בשאיפה להחזיר את הטעם המקורי של האצולה הסקוטית העתיקה, ותואם את החיים המודרניים. המאפיינים והמרבצים ההיסטוריים של הטירה העתיקה נשמרים עם טעם מקורי. האסתטיקה העיצובית והתרבות האזורית של מאות שנים מתנגשות עם ניצוצות אמנותיים באותו חלל.

תמונות לעטיפת המגזינים

TimeFlies

תמונות לעטיפת המגזינים הרעיון המרכזי היה להתבלט מהמסה של מגזיני הלקוחות המסורתיים. קודם כל, באמצעות הכיסוי הלא שגרתי. הכריכה הקדמית של מגזין TimeFlies לחברת התעופה נורדייקה כוללת עיצוב אסטוני עכשווי, וכותרת המגזין על שער כל גיליון נכתב בכתב ידו של מחבר היצירה המוצגת. העיצוב המודרני והמינימליסטי של המגזין מכסה מעביר ללא מילים נוספות יצירתיות של חברת התעופה החדשה, האטרקטיביות של הטבע האסטוני וההצלחה של המעצבים האסטוניים הצעירים.

מתכונים דיגיטליים במדיה החברתית

DIY Spice Blends by Chef Heidi

מתכונים דיגיטליים במדיה החברתית פתרונות מזון של יוניליוור המשיכו לתושב השף היידי הקמן (שף לקוחות אזורי, קייפטאון) ליצור 11 מתכונים ייחודיים לתערובות תבלינים באמצעות טווח התבלינים של רוברטסון. כחלק מקמפיין "המסע שלנו, הגילוי שלך" הרעיון היה ליצור תמונות ועיצובים ייחודיים תוך שימוש במרכיבים אלה לקמפיין פייסבוק מהנה. בכל שבוע פורסמו תערובות התבלינים הייחודיות של השף היידי כפרסומי בד בפייסבוק עשירים בתקשורת. כל אחד מהמתכונים הללו זמין גם להורדה לאייפד באתר UFS.com.