מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
חבילה לתה

Seven Tea House

חבילה לתה אולם התה של המותג, המצלם את הדימוי של שפיכה ופיזור תה בחופשיות ובנחת, הרעיון של תהליך חליטת התה, חזק או חלש, והופך באופן בלתי צפוי, כמרכיב של ציור התה בזמן טעימת התה. הקסם המזדמן של נטילת תה כדיו ושימוש באצבע כעט, משרטט את המוח המרחיב של משפחת אולם התה שחיה בנוף. עיצוב החבילה המקורי מעביר אווירה נעימה, ומבטא את הזמן הנעים לחיות את החיים בתה.

קידום מותג

Project Yellow

קידום מותג פרויקט צהוב הוא פרויקט אמנות מקיף הבונה את הרעיון הוויזואלי של הכל צהוב. על פי חזון המפתח, תוצגו תערוכות חיצוניות גדולות בערים שונות, ויוצגו סדרה של נגזרות תרבותיות ויצירתיות בו זמנית. כ- IP חזותי, ל- Project Yellow יש תמונה חזותית משכנעת וסכמת צבעים אנרגטית ליצירת חזון מפתח אחיד, מה שהופך אנשים לבלתי נשכחים. זה מתאים לקידום נרחב מקוון ומחובר לאינטרנט, והתפוקה של נגזרות חזותיות, זהו פרויקט עיצוב ייחודי.

עיצוב Ip חזותי

Project Yellow

עיצוב Ip חזותי פרויקט צהוב הוא פרויקט אמנות מקיף הבונה את הרעיון הוויזואלי של הכל צהוב. על פי חזון המפתח, תוצגו תערוכות חיצוניות גדולות בערים שונות, ויוצגו סדרה של נגזרות תרבותיות ויצירתיות בו זמנית. כ- IP חזותי, ל- Project Yellow יש תמונה חזותית משכנעת וסכמת צבעים אנרגטית ליצירת חזון מפתח אחיד, מה שהופך אנשים לבלתי נשכחים. זה מתאים לקידום נרחב מקוון ומחובר לאינטרנט, והתפוקה של נגזרות חזותיות, זהו פרויקט עיצוב ייחודי.

עיצוב מחדש של זהות המותג

InterBrasil

עיצוב מחדש של זהות המותג ההשראה לחשיבה מחדש ולעיצוב מחדש של המותג היו השינויים במודרניזציה ואינטגרציה בתרבות החברה. עיצוב הלב כבר לא יכול היה להיות חיצוני למותג, והעניק השראה לשותפות הן פנימית עם העובדים, אלא גם עם הלקוחות. איחוד משולב בין היתרונות, המחויבות ואיכות השירות. מהצורה לצבעים, העיצוב החדש שילב את הלב ל- B ואת צלב הבריאות ב- T. שתי המילים שהצטרפו באמצע גרמו ללוגו להיראות כמו מילה אחת, סמל אחד, המאחד את ה- R ו- B ב הלב.

עיצוב המותג

EXP Brasil

עיצוב המותג העיצוב של המותג EXP Brasil מגיע מעקרונות החברה של אחדות ושותפות. ניצול התערובת בין טכנולוגיה לעיצוב בפרויקטים שלהם כמו בחיי המשרד. אלמנט טיפוגרפי מייצג את האיחוד והחוזק של חברה זו. עיצוב האות X סולידי ומשולב אך קל וטכנולוגי מאוד. המותג מייצג את חיי הסטודיו, עם אלמנטים במכתבים, הן על המרחב החיובי והשלילי שמאחד אנשים ועיצוב, אינדיבידואלי וקולקטיבי, פשוט עם טכנולוגי, קל משקל וחזק, מקצועי ואישי.

כותרת הפתיחה

Pop Up Magazine

כותרת הפתיחה הפרויקט היה מסע לחקור את סוגיות הבריחה (נושא לשנת 2019) בצורה מופשטת וזורמת, והראה את השינויים, הדברים החדשים וההשלכות מכך. כל הוויזואליות נקיות ונוחות לצפייה, מנוגדות למציאות הלא נוחה ממעשה הבריחה. העיצוב משתנה ללא הרף והצורות המורפיות באנימציה מייצגות את פעולת ההסתגלות מחדש, הנגרמת על ידי סיטואציה כלשהי. לבריחה יש משמעויות, פרשנויות שונות ונקודת המבט משתנה משובב לרציני.