מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב Ui

Moulin Rouge

עיצוב Ui פרויקט זה מיועד לאנשים שרוצים לקשט את הטלפון הסלולרי שלהם עם נושא Moulin Rouge למרות שהם מעולם לא ביקרו במולין רוז 'בפריס. המטרה העיקרית היא להציע חוויה דיגיטלית משופרת וכל הגורמים העיצוביים הם לדמיין את מצב הרוח של מולן רוז '. צרכנים יכולים להתאים אישית הגדרות קבועות מראש וסמלים במועדפים שלהם באמצעות ברז פשוט על המסך.

אריזות קוסמטיקה

Clive

אריזות קוסמטיקה הרעיון של אריזות הקוסמטיקה של קלייב נולד להיות שונה. ג'ונתן לא סתם רצה ליצור עוד מותג קוסמטיקה עם מוצרים נפוצים. נחוש לחקור יותר רגישות וקצת יותר ממה שהוא מאמין במונחים של טיפול אישי, הוא מטפל במטרה אחת עיקרית. האיזון בין גוף לנפש. בעזרת עיצוב בהשראת הוואי, שילוב העלים הטרופיים, הטונליות של הים, והחוויה המישושית של החבילות מספקים תחושה של רגיעה ושלווה. שילוב זה מאפשר להביא את החוויה של אותו מקום לעיצוב.

ספר וכרזת מושג

PLANTS TRADE

ספר וכרזת מושג PLANTS TRADE היא סדרה של צורה חדשנית ואמנותית של דגימות בוטניות, אשר פותחה כדי לבנות מערכת יחסים טובה יותר בין בני אדם לטבע ולא חומרים חינוכיים. ספר הרעיון לצמחים היה מוכן לעזור לכם להבין את המוצר היצירתי הזה. הספר, המעוצב באותו גודל בדיוק כמו המוצר, כולל לא רק תמונות טבע אלא גרפיקה ייחודית בהשראת חכמת הטבע. מעניין יותר, הגרפיקה מודפסת בקפידה על ידי letterpress כך שכל תמונה משתנה בצבע או במרקם שלה, ממש כמו צמחים טבעיים.

הכרזה

Cells

הכרזה ב- 19 ביולי 2017 PIY בנה מבנה קטן במלבורן, אוסטרליה. זוהי טירה קטנה המורכבת מ- 761 רכיבים, והם כינו אותה "תאים". הצמתים מעוצבים כטון החוט המופנה ביד וטנון ישר, המסוכמים כ & quot; מזרח טנון & amp; West Mortise & quot;. תוכלו למצוא את המוצרים שלהם, כולל מדפים משתנים, מדפי לימוד ונעליים וכו ', שכולם מפורקים ומורכבים מחדש לאורגניזם. ואז, תרגישו את הרצון שלהם לצמוח בחופשיות.

חבילה לתה

Seven Tea House

חבילה לתה אולם התה של המותג, המצלם את הדימוי של שפיכה ופיזור תה בחופשיות ובנחת, הרעיון של תהליך חליטת התה, חזק או חלש, והופך באופן בלתי צפוי, כמרכיב של ציור התה בזמן טעימת התה. הקסם המזדמן של נטילת תה כדיו ושימוש באצבע כעט, משרטט את המוח המרחיב של משפחת אולם התה שחיה בנוף. עיצוב החבילה המקורי מעביר אווירה נעימה, ומבטא את הזמן הנעים לחיות את החיים בתה.

קידום מותג

Project Yellow

קידום מותג פרויקט צהוב הוא פרויקט אמנות מקיף הבונה את הרעיון הוויזואלי של הכל צהוב. על פי חזון המפתח, תוצגו תערוכות חיצוניות גדולות בערים שונות, ויוצגו סדרה של נגזרות תרבותיות ויצירתיות בו זמנית. כ- IP חזותי, ל- Project Yellow יש תמונה חזותית משכנעת וסכמת צבעים אנרגטית ליצירת חזון מפתח אחיד, מה שהופך אנשים לבלתי נשכחים. זה מתאים לקידום נרחב מקוון ומחובר לאינטרנט, והתפוקה של נגזרות חזותיות, זהו פרויקט עיצוב ייחודי.