מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מערכת בקרת אוניות

GE’s New Bridge Suite

מערכת בקרת אוניות מערכת בקרת הספינה המודולרית של GE מיועדת להתאים לאוניות גדולות וקלות משקל כאחת, ומספקת שליטה אינטואיטיבית ומשוב חזותי ברור. טכנולוגיית מיצוב חדשה, מערכות בקרת מנוע ומתקני ניטור מאפשרים לתמרן ספינות במדויק בחללים סגורים תוך הפחתת הלחץ על המפעיל כאשר בקרות ידניות מורכבות מוחלפות בטכנולוגיית מסך מגע חדשה. מסך מתכוונן מצמצם השתקפויות ומייעל את הארגונומיה. לכל הקונסולות ידיות אחיזה משולבות לשימוש בים מחוספס.

בית היין

Crombe 3.0

בית היין מטרת חנות היין קרומבה הייתה שהלקוחות יחוו דרך חדשה של קניות. הרעיון הבסיסי היה להתחיל מהמראה והתחושה של מחסן, שאחריו הוספנו אור ועדינות. למרות שהיינות מוצגים באריזתם המקורית, הקווים הנקיים של מסגרות המתכת עדיין מבטיחים היכרות ופרספקטיבה. כל בקבוק תלוי במסגרת במסגרת הנטייה זהה שאליה היה מגיש אותם הסומלייה. מתלה בגובה 12 מ 'מכיל את השמפניות והארונות. לכל ארון, לקוחות יכולים לאחסן בבטחה עד 30 בקבוקים.

לוח השנה

calendar 2013 “Safari”

לוח השנה הספארי הוא לוח שנה של בעלי חיים מנייר. פשוט לחץ החוצה את החלקים, קפל ובטוח להשלמתם. הפוך את שנת 2011 למפגשי חיות הבר שלך! חיים עם עיצוב: לעיצובים איכותיים יש את הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים באמצעות המושג "חיים עם עיצוב".

קניון

Fluxion

קניון ההשראה של תוכנית זו מגיעה מגבעות נמלים בעלות מבנה ייחודי. אף שהמבנה הפנימי של גבעות נמלים מורכב מאוד, הוא יכול לבנות ממלכה ענקית ומסודרת. זה ממחיש את המבנה האדריכלי בו הוא רציונלי ביותר. בינתיים, פנים קשתות חינניות של גבעות נמלים בונות ארמון מרשים שנראה מעודן במיוחד. לכן המעצב משתמש בחוכמת הנמלה לצורך התייחסות לבניית מרחב אמנותי ובנוי היטב כמו גם גבעות נמלים.

שולחן כניסה

organica

שולחן כניסה אורגניקה היא התיאור הפילוסופי של פבריציו של כל מערכת אורגנית בה כל החלקים קשורים זה בזה כדי ליצור קיום. העיצוב התבסס על המורכבות של גוף האדם והתפיסה הקדם האנושית. הצופה מוביל למסע נשגב. הפתח לטיול זה הן שתי צורות עץ מאסיביות הנתפסות כריאות, ואז פיר אלומיניום עם מחברים הדומים לעמוד שדרה. הצופה יכול למצוא מוטות מפותלים שנראים כמו עורקים, צורה שאפשר לפרש אותה כאיבר והפינאלה היא זכוכית תבנית יפה, חזקה אך שברירית, ממש כמו עור האדם.