מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
כיור

Serel Wave

כיור כיור הגל של SEREL תופס את מקומו בחדרי אמבטיה מודרניים עם הקווים המועמדים שלו, הפתרונות הפונקציונליים והאיכות המרשימה. SEREL כיור גל; בעוד שהיא משנה את התפיסה הנוכחית של כיור הכפול עם צורת הקערה הייחודית, היא כוללת גם את השימוש של מבוגר וילד יחד עם צורתו האסתטית. בנוסף לשימוש כאגן ילדים, הוא מספק פונקציה לניפוח וניקוי נעליים המשמשים בתרבות האיסלאם. הגישה הכללית בעיצוב כיור היא מודרניזם ופונקציונאליזם. גישה זו משפיעה על העיצוב בצורה כה חשובה.

ערכת אמבטיה

LOTUS

ערכת אמבטיה השתקפות לחדרי האמבטיה של פרחי הלוטוס ... חדר האמבטיה של לוטוס יושם על ידי קבלת השראה מצורת העלים של פרח הלוטוס ג'ו דוני, המלמד את הפילוסופיה של קונפוציוס, אמר "אני אוהב את פרח הלוטוס מכיוון שהוא גדל בבוץ ואף פעם לא מתלכלך," השיח שלו. עלי לוטוס הם דוחה עפר כאמור כאן. מבנה העלים של פרח הלוטוס חיקה בייצור הסדרה

תאורה פנימית

Jordan Apotheke

תאורה פנימית תומכים בארכיטקטורה האקספרסיבית של פנים בית המרקחת, המנורות הפונקציונליים אינם בולטים במראהם, ומושכים תשומת לב להשפעת האור שלהם במקום לעיצוב המתקן שלהם. המנורות לתאורה בסיסית משולבות במנורות תליון העוקבות אחר צורת הרהיט או מותקנות בצידי התקרה התלויה, ושומרות על כך שחרור ככל האפשר מפנסים. לפיכך, המשתמשים יכולים להתמקד במסלול האור המוביל בבית המרקחת, המורכב מאריחי RGB-LED עם תאורה אחורית התואמים את צבע הדלפקים הדינמיים באופן דומה.

זהו קיר תלוי על קיר

SEREL Purity

זהו קיר תלוי על קיר בעוד קערת האסלה של טוהר נכנסת לשלוט במעברים רכים, היא גם משאירה בריזות פשוטות ומינימליות בסביבה. לא רק שהוא משפיע על המשתמש שלו באסתטיקה שלו, אלא גם נפגש עם ניקיון ותמימות ומכבד את הטבע. הגישה הכללית בעיצוב סט הכיסא של מושב התכנון של מערכות הניתנות לפירוק קלות של מנגנון האסלה הוא כפתורי בקרת פונקציות שיוחדרו בחלק הפנימי של סט הכיסוי. כפתורים אליהם מפנה המשתמש מונחים על האזורים שהכי קשה ללכלך, כך שזה נותן יתרון נוסף ביחס להיגיינה.

ערכת אמבטיה

FRACTURE

ערכת אמבטיה סגנון ייחודי של כלים סניטריים קרמיים, תכנון יוצא דופן של קווי זכוכית שבר הערה דקונסטרוקטיביזם ... שבר התפוררות שלמות מרכיבי המבנה, המשחקים על משטחים, לייצור אלמנטים עיצוביים גיאומטריים כמו חוץ של מוצרים והעברת הסגנון הדקונסטרוקטיביסטי על בסיס הסדרה כדוגמא לספרות של Fracture Bien נתקלה באחת הסדרות המדהימות ביותר.

ארון סט ארוחת ערב

Baan

ארון סט ארוחת ערב "baan" הוא סוג של ארון שעוצב במיוחד לצורך השימוש בארוחת הערב. המראה והכוח הייחודיים שלו הם סיפור על פי פונקציה. ישנם כמה מאפיינים מובחנים של מערכות ארונות. הפונקציות והתכונות השונות של הארון המופרדות על ידי סיפור כמו תוספת הסכו"ם ותיבת הרקמות מיוצגות על ידי אח וארובה. יתר על כן, כוסות יין מיוצגות על ידי הנברשת ומתלה כלים מסומן על ידי גרם המדרגות. ישנם ארבעה מרכיבים עיקריים של הבית, לפיהם רעיונות עלילתיים.