מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן כניסה

organica

שולחן כניסה אורגניקה היא התיאור הפילוסופי של פבריציו של כל מערכת אורגנית בה כל החלקים קשורים זה בזה כדי ליצור קיום. העיצוב התבסס על המורכבות של גוף האדם והתפיסה הקדם האנושית. הצופה מוביל למסע נשגב. הפתח לטיול זה הן שתי צורות עץ מאסיביות הנתפסות כריאות, ואז פיר אלומיניום עם מחברים הדומים לעמוד שדרה. הצופה יכול למצוא מוטות מפותלים שנראים כמו עורקים, צורה שאפשר לפרש אותה כאיבר והפינאלה היא זכוכית תבנית יפה, חזקה אך שברירית, ממש כמו עור האדם.

דוכן תערוכות

Onn Exhibition

דוכן תערוכות און הוא מוצר מעוצב בעבודת יד המשלב מסורות עם עיצובים מודרניים באמצעות אדוני נכסים תרבותיים. חומרים, צבעים ומוצרים של אונן הם בהשראת הטבע שמאירים את הדמויות המסורתיות עם טעם של הברקות. דוכן התערוכות נבנה כדי לשכפל סצנת טבע תוך שימוש בחומרים המשלימים יחד עם המוצרים, כדי להפוך ליצירת אמנות הרמונית עצמה.

לוח השנה

calendar 2013 “Farm”

לוח השנה החווה היא לוח שנה של בעלי חיים מקרטון. מורכב לחלוטין זה הופך את החווה המיניאטורית המענגת להשלים עם שש חיות שונות. חיים עם עיצוב: לעיצובים איכותיים יש את הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים באמצעות המושג "חיים עם עיצוב".

מעמד מעילים

Lande

מעמד מעילים דוכן המעילים היה מעוצב כמו פסל משרדי דקורטיבי ופונקציונלי במיוחד, מיזוג של אמנות ותפקוד. הקומפוזיציה נחשבה כצורה אסתטית לקישוט חלל המשרדים ולהגנה כיום על בגד התאגידים האיקוני ביותר, הבלייזר. התוצאה הסופית היא יצירה מאוד אנרגטית ומתוחכמת. הייצור והקמעונאות החכמים היצירה הייתה עיצוב להיות קל, חזק, וייצר המוני.

מנורת תליון הוביל

Stratas.07

מנורת תליון הוביל עם עיבוד ומצוינות ברמה גבוהה בכל פרט ופרט אנו שואפים ליצור עיצוב פשוט, נקי ונצחי. במיוחד ה- Stratas.07, עם צורתו הסימטרית להפליא, פועל באופן מוחלט אחר כללי המפרט הזה. מודול ה- LED המובנה בסדרת האמניות Xicato XSM קיבל מדד עיבוד צבע> / = 95, בהירות של 880lm, הספק של 17W, טמפרטורת צבע של 3000 K - לבן חם (2700 K / 4000 K זמין על פי בקשה) . חיי המודולים של ה- LED נקבעים על ידי המפיק עם 50,000 שעות - L70 / B50 והצבע הוא קבוע לאורך חייו (MacAdams שלב 1x2 לאורך החיים).

לוח השנה

calendar 2013 “Rocking Chair”

לוח השנה כסא הנדנדה הוא לוח שנה שולחן עבודה בודד בצורת כסא מיניאטורי. עקוב אחר המדריך להרכבת כסא נדנדה המתנדנד קדימה ואחורה ממש כמו אחד אמיתי. הצג את החודש הנוכחי על גב הכסא, ואת החודש הבא על המושב. חיים עם עיצוב: לעיצובים איכותיים יש את הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים באמצעות המושג "חיים עם עיצוב".