מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אור הסביבה

25 Nano

אור הסביבה 25 ננו הוא מכשיר אור אמנותי לייצוג חלוף-חלוף וקביעות, לידה ומוות. בעבודה עם Spring Pool Glass Industrial Co., LTD, אשר חזונה הוא בניית לולאה למחזור זכוכית שיטתית לעתיד בר-קיימא, 25 ננו בחרה בבועה השברירית יחסית כמדיום בניגוד לזכוכית מוצקה כדי לגלם את הרעיון. בכלי האור מנצנץ דרך מחזורי החיים של הבועה, מקרין צבע וצללים דמויי קשת לסביבה ויוצר אווירה חלומית סביב המשתמש.

תאורת משימות

Linear

תאורת משימות טכניקת כיפוף הצינורות של אור ליניארי משמשת רבות לייצור חלקי רכב. הקו הזוויתי הנוזלי מתממש על ידי בקרת דיוק של היצרן הטייוואני, ובכך יש את החומר המינימלי לבניית הקו האור ליניארי במשקל קל, חזק ונייד; אידיאלי להאיר כל פנים מודרני. זה מיישם שבבי LED עם עמעום מגע ללא הבהוב, עם פונקציית זיכרון המופעלת בעוצמת הקול הקודמת. משימה לינארית נועדה להרכבה בקלות על ידי המשתמש, מורכבת מחומר לא רעיל ומגיעה עם אריזה שטוחה; עושה כמיטב יכולתו כדי להפחית את ההשפעה על הסביבה.

סביבת עבודה

Dava

סביבת עבודה Dava מפותח למשרדים בחלל פתוח, בתי ספר ואוניברסיטאות שבהם חשובים שלבי עבודה שקטים ומרוכזים. המודולים מפחיתים הפרעות אקוסטיות וחזותיות. בשל צורתו המשולשת הרהיטים יעילים בחלל ומאפשרים מגוון אפשרויות סידור. החומרים של דאבה הם WPC ולבד צמר, שניהם מתכלים. מערכת תוסף מקבעת את שני הקירות לשולחן העבודה ומדגישה את הפשטות בייצור ובטיפול.

ריהוט חכם

Fluid Cube and Snake

ריהוט חכם הלו ווד יצרה קו ריהוט חוץ עם פונקציות חכמות למרחבים קהילתיים. בדמיון מחודש לז'אנר הרהיטים הציבוריים, הם עיצבו התקנות מרתקות ויזואליות ופונקציונליות, הכוללות מערכת תאורה ושקעי USB, המחייבים שילוב של פאנלים סולאריים וסוללות. הנחש הוא מבנה מודולרי; האלמנטים שלו משתנים כך שיתאימו לאתר הנתון. קוביית הנוזלים היא יחידה קבועה עם ראש זכוכית המציג תאים סולאריים. הסטודיו מאמין שמטרת העיצוב היא להפוך מאמרים של שימוש יומיומי לאובייקטים חביבים.

שולחן אוכל

Augusta

שולחן אוכל אוגוסטה מפרש מחדש את שולחן האוכל הקלאסי. מייצג את הדורות שלפנינו, נראה שהעיצוב צומח משורש בלתי נראה. רגלי השולחן מכוונות לליבה משותפת זו, ומושיטים את ידם אל שולחן השולחן המותאם לספר. עץ אגוז אירופאי מלא נבחר למשמעותו של חוכמה וצמיחה. עץ שנזרק בדרך כלל על ידי יצרני רהיטים משמש לאתגרים שלו לעבוד איתו. הקשרים, הסדקים, הרוח רועדת והערבולות הייחודיות מספרות את סיפור חייו של העץ. הייחודיות של העץ מאפשרת לסיפור הזה לחיות ברהיט של רהיטי ירושה משפחתיים.

הרמקול

Sperso

הרמקול ספרסו בא משתי מילים של Sperm and Sound. הצורה הספציפית של הבועה הזגוגית והרמקול אל תוך בורו בראש מתייחסת לתחושת גבריות וחדירה עמוקה של הצליל סביב הסביבה בדיוק כמו אש של זרע זכרי אל הביצית הנשית במהלך ההזדווגות. המטרה היא לייצר עוצמה גבוהה וצליל איכותי סביב הסביבה. המערכת האלחוטית מאפשרת למשתמש לחבר את הטלפון הנייד, הנייד, הטאבלט והמכשירים האחרים לרמקול באמצעות Bluetooth. ניתן להשתמש ברמקול תקרה זה במיוחד בסלון, חדרי שינה וחדר טלוויזיה.