מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
הרמקול

Black Hole

הרמקול חור שחור מעוצב על בסיס טכנולוגיה חכמה מודרנית, והוא רמקול נייד Bluetooth. זה יכול להיות מחובר לכל טלפון סלולרי עם פלטפורמות שונות, ויש יציאת USB לחיבור לאחסון נייד חיצוני. האור המשובץ יכול לשמש כפנס שולחן. כמו כן, המראה המושך של Black Hole הופך אותו לשימוש ביתי מושך כל כך בעיצוב פנים.

רמקול

Black Box

רמקול זהו רמקול נייד Bluetooth. הוא קל וקטן ובעל צורה רגשית. עיצבתי את צורת הרמקולים של Black Box על ידי פשטת צורת הגלים. להאזנה לצליל הסטריאו יש לו שני רמקולים, שמאל וימין. גם שני הרמקולים הללו הם כל חלק מצורת הגל. האחת היא צורת גל חיובית וצורת גל שלילית. לשימוש, מכשיר זה יכול לחבר זוג להתקנים אלקטרוניים אחרים כמו ניידים ומחשב באמצעות Bluetooth ולהשמיע את הצליל. כמו כן יש לו את שיתוף הסוללה. בהרכבת שני רמקולים מופיעה קופסה שחורה על השולחן כאשר אינה בשימוש.

רמקול נייד

Seda

רמקול נייד סדה הוא מכשיר פונקציונלי לבסיס טכנולוגית הבינה. מחזיק העט במרכז הוא מארגן חלל. כמו כן, תכונות דיגיטליות כיציאת USB וחיבור Bluetooth הופכות אותו לשחקן ורמקול נייד עם התאמה לאזור ביתי. מוט אור המוטבע בגוף החיצוני עובד כנורת שולחן. כמו כן, המראה המושך של היוקרה הופך אותו לשימוש ביתי כל כך מושך בעיצוב פנים. כמו כן, השימוש בחלל בצורה טובה יותר הוא אחד התכונות החיוניות של סדה.

כוס קפה ותחתית

WithDelight

כוס קפה ותחתית הגשת פינוקים מתוקים בגודל ביס בצד הקפה היא חלק מתרבויות רבות ומגוונות שכן מנהג מגיש כוס קפה בהנאה טורקית בטורקיה, ביסקוטי באיטליה, צ'ורוס בספרד ותאריכים בערביה. עם זאת, על צלוחיות רגילות פינוקים אלו מחליקים לעבר כוס הקפה החמה וננעצים או נרטבים מהשפכים של הקפה. כדי למנוע זאת, יש בספל קפה צלוחית עם חריצים ייעודיים השומרים על פינוקי הקפה במקום. מכיוון שקפה הוא אחד המשקאות החמים המשמעותיים, לשיפור איכות חווית שתיית הקפה יש חשיבות ביחס לחיי היומיום.

שולחן

Codependent

שולחן תלות קודית מתייחסת לפסיכולוגיה ולעיצוב, תוך התמקדות ספציפית בביטוי הפיזי של מצב פסיכולוגי, תלות cod. על שתי הטבלאות השזורות זו בזו להסתמך זה על זה כדי לתפקד. שתי הצורות אינן מסוגלות לעמוד לבדן, אך יחד יוצרות צורה פונקציונלית אחת. הטבלה הסופית היא דוגמה רבת עוצמה שכלל השלם בה גדול מסכום חלקיה.

סכו"ם

Ingrede Set

סכו"ם סט הסכו"ם של אינגריד מיועד לבטא את הצורך בשלמות בחיי היומיום. סט מזלג, כף וסכין יחד עם מגנטים. הסכו"ם עומד אנכית ויוצר הרמוניה לשולחן. צורות מתמטיות מותרות לבנות צורה נוזלית אחת המורכבת משלושה חלקים שונים. גישה זו יוצרת אפשרויות חדשות הניתנות ליישום על מוצרים רבים ושונים כגון כלי שולחן ועיצוב כלים אחרים.