מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תאורה

Capsule

תאורה צורת המנורה קפסולה חוזרת על צורת הקפסולות הנפוצות כל כך בעולם המודרני: תרופות, מבנים ארכיטקטוניים, חלליות, תרמוסים, צינורות, כמוסות זמן שמעבירות מסרים לצאצאים במשך עשורים רבים. זה יכול להיות משני סוגים: רגיל ומוארך. ניתן להשיג מנורות במספר צבעים בדרגות שקיפות שונות. קשר עם חבלים מניילון מוסיף אפקט בעבודת יד למנורה. צורתו האוניברסלית הייתה לקבוע את פשטות הייצור והייצור ההמוני. חסכון בתהליך הייצור של המנורה הוא היתרון העיקרי שלה.

ביתן

ResoNet Sinan Mansions

ביתן ביתן ResoNet מוזמן על ידי סינאן מנסנס בשנגחאי לחגיגת השנה החדשה הסינית 2017. הוא מורכב מביתן זמני פלוס תאורת LED אינטראקטיבית "מהוד" המחוברת במשטח הפנימי. הוא משתמש בטכניקות Low-Fi להמחשת תדרי התהודה הטמונים בסביבה הטבעית, באמצעות אינטראקציה של הציבור והאלמנטים הסובבים אותו מתגלים באמצעות רשת LED. הביתן מאיר את התחום הציבורי בתגובה לגירוי רעידות. מלבד שהמבקרים יכולים לבוא לרצות את פסטיבל האביב, זה יכול לשמש גם כבמת הופעה.

כורסה

Lollipop

כורסה כורסת Lollipop היא שילוב של צורות לא שגרתיות וצבעים אופנתיים. הצלליות והאלמנטים הצבעוניים שלה נאלצו להיראות מרחוק כמו סוכריות, אך יחד עם זאת הכורסה צריכה להשתלב בפנים בסגנונות שונים. צורת החיתולים של צ'ופה יצרה את בסיס משענות היד והגב והמושב עשויים בצורת סוכריות קלאסיות. כורסא על מקל נוצרת לאנשים שאוהבים החלטות נועזות ואופנה, אך לא רוצים לוותר על פונקציונליות ונוחות.

בקרת איכות אוויר

Midea Sensia AQC

בקרת איכות אוויר Midea Sensia AQC הוא הכלאה נבונה המשלבת את פנים הבית עם אלגנטיות וסגנון כאחד. זה מביא טכנולוגיה אנושית וחדשנות באמצעות תכונות, שליטה על טיהור טמפרטורת ואיכות האוויר עם תאורה ואגרטל לעיצוב החדר. הרווחה מגיעה באמצעות טכנולוגיית חיישנים שיכולים לקרוא את הסביבה ולשמור על יציבות הטמפרטורה והלחות המקומית, על פי ההתקנה הקודמת, שנעשתה על ידי MideaApp.

מזגן

Midea Sensia HW

מזגן ה- Midea Sensia מקדם איכות חיים ודרך חדשנית לחשוף את מושא הקישוט. מלבד יעילות זרימת האוויר והשקט, הוא מציג את לוח המגע החדשני המעניק גישה לפונקציות וצבעי ועוצמת הברק. הטיפול הצבעוני המסייע לתהליך נגד הלחץ, מגמה של מוצרים חדשניים בשני אופנים, רווחה ואסתטיקה. בנוסף לאסתטיקה השונה, צורותיו משלבות את פנים הבית הן באלגנטיות והן בסגנון, ומעריכות את הבית על ידי אור עקיף.

שולחן כתיבה

Duoo

שולחן כתיבה שולחן הדו הוא הרצון לבטא אופי באמצעות מינימליזם של צורות. הקווים האופקיים הדקים שלו ורגלי המתכת הזוויות יוצרים תמונה חזותית עוצמתית. המדף העליון מאפשר לך להציב מכשירי כתיבה כך שלא יפריעו בזמן העבודה. מגש נסתר על המשטח לחיבור מכשירים שומר על אסתטיקה נקייה. ראש השולחן עשוי פורניר טבעי נושא את החום של מרקם העץ הטבעי. השולחן שומר על איזון ללא דופי, בזכות חומרים שנבחרו בצורה הרמונית, פונקציונליות ומעשיות בשילוב אסתטיקה של צורות רגילות ומחמירות.