מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן אוכל

Augusta

שולחן אוכל אוגוסטה מפרש מחדש את שולחן האוכל הקלאסי. מייצג את הדורות שלפנינו, נראה שהעיצוב צומח משורש בלתי נראה. רגלי השולחן מכוונות לליבה משותפת זו, ומושיטים את ידם אל שולחן השולחן המותאם לספר. עץ אגוז אירופאי מלא נבחר למשמעותו של חוכמה וצמיחה. עץ שנזרק בדרך כלל על ידי יצרני רהיטים משמש לאתגרים שלו לעבוד איתו. הקשרים, הסדקים, הרוח רועדת והערבולות הייחודיות מספרות את סיפור חייו של העץ. הייחודיות של העץ מאפשרת לסיפור הזה לחיות ברהיט של רהיטי ירושה משפחתיים.

הרמקול

Sperso

הרמקול ספרסו בא משתי מילים של Sperm and Sound. הצורה הספציפית של הבועה הזגוגית והרמקול אל תוך בורו בראש מתייחסת לתחושת גבריות וחדירה עמוקה של הצליל סביב הסביבה בדיוק כמו אש של זרע זכרי אל הביצית הנשית במהלך ההזדווגות. המטרה היא לייצר עוצמה גבוהה וצליל איכותי סביב הסביבה. המערכת האלחוטית מאפשרת למשתמש לחבר את הטלפון הנייד, הנייד, הטאבלט והמכשירים האחרים לרמקול באמצעות Bluetooth. ניתן להשתמש ברמקול תקרה זה במיוחד בסלון, חדרי שינה וחדר טלוויזיה.

שרפרף

Ane

שרפרף לשרפרף Ane יש לוחות עץ מוצקים העשויים עץ הנראים כמרחפים בצורה הרמונית, אך עם זאת באופן עצמאי מרגלי העץ, מעל מסגרת הפלדה. המעצב קובע כי המושב, מעוצב בעבודת יד בעץ ידידותי לסביבה מוסמך, נוצר באמצעות שימוש ייחודי בכמה חלקים מצורת עץ אחת המוצבים ונחתכים בצורה דינאמית. כאשר אתה יושב על השרפרף, העלייה הקלה בזווית לגב וזוויות הניתוק בצדדים נגמרים באופן המקנה תנוחת ישיבה טבעית ונוחה. שרפרף Ane הוא בעל מידת המורכבות הנכונה ליצירת גימור אלגנטי.

ערכת קפה

Riposo

ערכת קפה העיצוב של שירות זה נכתב בהשראת שני בתי ספר של תחילת המאה העשרים, הבאוהאוס הגרמני והאוונגרד הרוסי. גיאומטריה ישרה קפדנית ופונקציונליות מחושבת ומתאימה לחלוטין לרוח המניפסטים של אותם זמנים: "מה שנוח זה יפה". במקביל בעקבות טרנדים מודרניים המעצב משלב שני חומרים מנוגדים בפרויקט זה. פורצלן חלב לבן קלאסי משלים מכסים בהירים העשויים משעם. פונקציונליות העיצוב נתמכת על ידי ידיות פשוטות ונוחות והשימושיות הכוללת של הטופס.

ריהוט פלוס מאוורר

Brise Table

ריהוט פלוס מאוורר טבלת Brise מעוצבת עם תחושת אחריות לשינויי אקלים ורצון להשתמש במאווררים ולא במזגנים. במקום לנשוף רוחות חזקות, הוא מתרכז בתחושה של קור רוח על ידי סיבוב האוויר גם לאחר הפיכת המזגן. עם Brise Table, המשתמשים יכולים לקבל קצת רוח ולהשתמש כשולחן צדדי בו זמנית. כמו כן, זה מחלחל היטב לסביבה והופך את המרחב ליפה יותר.

שולחן קפה

Cube

שולחן קפה העיצוב נוצר בהשראת הפסלים הגיאומטריים של יחס הזהב ומנגיארוטי. הטופס אינטראקטיבי, המציע למשתמשים שילובים שונים. העיצוב מורכב מארבעה שולחנות קפה בגדלים שונים ופוף מסודר סביב צורת הקוביה המהווה אלמנט תאורה. האלמנטים של העיצוב רב תכליתיים כדי לענות על צרכי המשתמש. המוצר מיוצר בחומר קוריאן ובדיקט.