מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מחבת קיר תלויה בקיר

4Life

מחבת קיר תלויה בקיר קערת האסלה של 4life תופס את מקומה בחדר האמבטיה עם צורתו המוצקה והשימוש הפונקציונאלי כתמונה חדשה של דומיננטיות אופיינית. קערת האסלה ידידותית לסביבה מרשימה שניהם גם עם האסתטיקה וגם מהכבוד שלה לטבע… הגישה הכללית במערכת כיסוי המושב הדק תכנון מערכות מושב אסלה קלות ניתנות לניתוק וניתוק, הן כפתורי בקרת הפונקציה שיוכנסו בחלק הפנימי של מערכת הכיסוי. כפתורים אליהם מפנה המשתמש מונחים על האזורים שהכי קשה ללכלך, כך שזה נותן יתרון נוסף ביחס להיגיינה.

שם הפרוייקט : 4Life, שם המעצבים : SEREL Seramic Factory, שם הלקוח : Matel Hammadde San. ve Tic A.S Serel Sanitary Factory.

4Life מחבת קיר תלויה בקיר

עיצוב טוב זה זוכה בפרס העיצוב בתחרות עיצוב אריזות. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של פרסי המעצבים עטורי הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות באריזה.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.