מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מערכת עיצוב פנים מודולרית

More _Light

מערכת עיצוב פנים מודולרית מערכת מודולרית הניתנת להרכבה, לפריקה וניתנת להחלפה אקולוגית. ל- More_Light יש נשמה ירוקה והיא מאוד קלה לשימוש. זה חדשני ואידיאלי לספק את כל הצרכים היומיומיים שלנו, בזכות הגמישות של המודולים המרובעים והמערכת המשותפת שלו. ניתן להרכיב ארונות ספרים בגדלים ובעומקים שונים, מדפים, קירות פאנל, עמדות תצוגה, יחידות קיר. הודות למגוון הרחב של גימורים, צבעים וטקסטורות זמינים, ניתן לשפר את אישיותו על ידי עיצוב מותאם אישית יותר. לעיצוב הבית, חללי עבודה, חנויות. ניתן להשיג גם עם חזזיות בפנים. caporasodesign.it

שם הפרוייקט : More _Light, שם המעצבים : Giorgio Caporaso, שם הלקוח : Giorgio Caporaso Design.

More _Light מערכת עיצוב פנים מודולרית

עיצוב מדהים זה זוכה בפרס עיצוב הכסף בתחרות אופנה, לבוש ועיצוב בגדים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי הכסף עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות, עיצובי לבוש ועיצוב בגדים.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.