מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ערכת כלי בישול

MiMì

ערכת כלי בישול עיצוב פשוט של מימי עם הגיאומטריה החתוכה הנקייה שלו מגלה קלות שימוש נהדרת. ידיות הצורה החיונית אך הסרוגה בולטות מול גוף האלומיניום בצבע אפור מט, ומספקות אחיזה איתנה גם אם רטובה או שמנונית. מערכון פלדה מצויר בודד, החוטף את כלי הבישול שאינו מקל, אינו זקוק לחיבורים נוספים. גמישות מתכת אלסטית מנוצלת בכדי להשיג אחיזה נעימה: אם לוחצים עליה, הידיות משנות בקלות את צורתן ומתאימות לתפיסת כל משתמש. ידית המחבת, עם החוט המתוח שלה, משנה גם את צורתה. עיצוב מינימלי תורם בשיפור הארגונומיה .:: חומר ללא יכולת לעשות יותר ואפילו טוב יותר:

שם הפרוייקט : MiMì, שם המעצבים : Gian Piero Giovannini, שם הלקוח : urge design.

MiMì ערכת כלי בישול

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

מעצב היום

מיטב המעצבים, האמנים והאדריכלים הטובים בעולם.

עיצוב טוב ראוי להכרה רבה. בכל יום אנו שמחים להציג מעצבים מדהימים היוצרים עיצובים מקוריים וחדשניים, ארכיטקטורה מדהימה, אופנה מסוגננת וגרפיקה יצירתית. היום אנו מציגים בפניכם את אחד המעצבים הגדולים בעולם. בדוק עוד היום תיק עבודות עטור פרסים וקבל את ההשראה היומיומית שלך לעיצוב.